هدف ازایجاد دفترتجاری سازی دستاوردهای موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور چیست؟
ایجاد فرهنگ و تبیین اهمیت و نقش تجاریسازی تحقیقات
گسترش بازار محصولات دانایی محورشیلات
تجاریسازی دستاوردهای پژوهشی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور
ارتقاء نقش حمایتی مراکز پژوهشی در توسعه فناوری و تولید ثروت در بخش شیلات و ابزیان
ارتقاء نقش مراکز پژوهشی در حمایت از محققان و مبتکران عضو و غیرعضو ازطریق کمک به رسیدن نتایج تحقیق به بازار
وظیفه دفتر تجاری سازی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور چیست؟
ایجاد بستر لازم برای پیاده سازی الگوهای مناسب نیازسنجی تحقیقاتی و روش های کارآمد اولویت بندی نیازهای تحقیقاتی
ایجاد زمینههای لازم برای تبدیل دستاوردهای پژوهشی به فناوریهای قابل بهرهبرداری
تبیین ضوابط لازم برای ساماندهی و انتقال یافتههای تحقیقاتی به بخش های اجرایی و بهرهبرداران
بازاریابی یافتههای تحقیقاتی به طرق مختلف از جمله ایجاد فنبازارهای فیزیکی و مجازی
ارزیابی میزان بکارگیری نتایج حاصل از تحقیقات در بخشهای اجرایی و سطوح مختلف بهرهبرداران
تبیین ضوابط لازم برای حفظ حقوق مالکیت فکری و معنوی ناشی از دستاوردهای تحقیقاتی
برنامهریزی و اتخاذ تدابیر مناسب برای تجاری سازی یافتههای تحقیقاتی و ارزشگذاری آنها
ایجاد زمینههای لازم برای حمایت از مبتکران بخش با هدف استفاده از نوآوریها و خلاقیت آنها در افزایش بهرهوری و بهبود تولیدات کشاورزی و منابعطبیعی
ایجاد و توسعه ارتباط بین موسسه و بخش های اجرایی و مراکز اقتصادی به منظور توجه هرچه بیشتر به مشتری مداری در فعالیت های پژوهشی
مهمترین اقدامات انجام شده از زمان ایجاد دفتر تجاری سازی موسسه را نام ببرید؟
شرکت در فن بازار های جمهوری اسلامی ایران.
معرفی محصولات فناورانه به صنعت آبزی پروری ، فراوری آبزیان و صیادی (پروبیوتیک میگو، کپورماهیان هندی، آویشیت،
انواع فرآورده های آبزیان)
انعقاد قراردادها و تفاهم نامه های انتقال فناور ی و توانمندی های فناورانه با بخش خصوصی و دولتی.
تدوین و تصویب طرح ارتقاء مشارکت موسسه با بخش غیردولتی.
حمایت از تاسیس شرکت های دانش بنیان و مشارکت با شرکت های توانمند دانش بنیان در راستای واگذاری برخی فعالیت های موسسه به بخش خصوصی.