به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور سند طرح جامع توانمند سازی نیروی انسانی در پرورش ماهی درقفس در موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور تهیه و جهت ابلاغ و تامین اعتبار برای ریاست محترم سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی ارسال گردید. پیرو جلسه مشترک جناب آقای دکتر زند معاون محترم وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی با ریاست و معاونین محترم سازمان شیلات ایران مورخ 5 خرداد 97 و ضرورت تهیه سند طرح جامع توانمند سازی نیروی انسانی در پرورش ماهی در قفس، سند این طرح توسط معاونت ترویج و انتقال یافته های علمی موسسه تهیه و در جلسه مشترک این طرح در تاریخ 9 خرداد 97 با حضور ریاست محترم موسسه و معاونین ایشان و همچنین با حضور قائم مقام سازمان شیلات ایران و مجری طرح قفس و نیز معاون محترم توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران در ستاد موسسه تشکیل و نقطه نظرات اصلاحی انجام گرفت و در تاریخ 23 خرداد 97 جهت ابلاغ و تامین اعتبار برای ریاست محترم سازمان ارسال گردید. این طرح با توجه به کمبود نیروی متخصص دارای دانش فراگیر در حوزه های مختلف پرورش ماهی در قفس درکشور و با اولویت برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی جامع تئوری و عملیاتی در دو استان هرمزگان و مازندران و همچنین بسته های حمایتی ترویجی، با هدف دستیابی به دستاوردهای زیر تدوین گردید.
  1. توانمندسازی فنی و تخصصی 40 تکنسین فعال در صنعت پرورش ماهی در قفس(توانمند سازی در حوزه های فنی)
  2. توانمندسازی و به روز رسانی اطلاعات تخصصی 40 کارشناس فعال در صنعت پرورش ماهی در قفس(توانمندسازی علمی و اجرایی)
  3. توانمندسازی و به روز رسانی اطلاعات 20 مدیر و مالک قفس مطابق با جدید ترین متدهای جهانی قفس (حوزه های مدیریت تولید، بازار و صادرات)
  4. توانمندسازی و معرفی 40 فارغ التحصیل شیلاتی به عنوان اولین کارشناسان متخصص موضوعی ویژه پرورش ماهی در قفس(توانمندسازی در تمامی حوزه های علمی ،اجرایی و فنی)
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code