چهارشنبه شانزدهم فروردین 1396 

انتصابات جدید در موسسه

نخستین جلسه شورای هماهنگی مدیران موسسه در سال 96 روز چهارشنبه مورخ 16 فروردین ماه در سالن کنفرانس با حضور رئیس معاونین و مدیران ستادی موسسه برگزار شد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 2647 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در این جلسه آقای دکتر پورکاظمی رئیس موسسه با تبریک سال جدید تقارن آن با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را خوش یمن دانستند و برای همه همکاران سالی سرشار از موفقیت و سلامتی آرزو کردند.
در این جلسه رئیس موسسه اهداف و وظایف مهم موسسه در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری شده است را برشمردند و اهتمام همه همکاران برای رسیدن به این اهداف را خواستار شدند.
در ادامه همکاران عملکرد و نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل موجود در موسسه ارائه کردند
در پایان آقای دکتر پورکاظمی ضمن تشکر از آقای دکتر همایون حسین زاده در دوران تصدی معاونت پژوهشی موسسه حکم معاونت ترویج و انتقال یافته ها را به ایشان ابلاغ و آقای دکتر عباس متین فر را به عنوان معاون پژوهشی موسسه معرفی کردند.
همجنین ضمن تشکر از زحمات آقای دکتر سید رضا مرتضائی در دوران تصدی مدیریت حوزه ریاست ایشان را به عنوان رئیس بخش آبزی پروری موسسه معرفی و آقای دکتر فرخ پرافکنده را به عنوان مدیر حوزه ریاست معرفی و احکام ایشان را ابلاغ کردند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code