بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الأبصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
نجوای تحول به احسن الحال در آغاز زندگی دوباره طبیعت به گوش می‌رسد که سرآغاز رویش و تکامل است. نخستین روز بهار، آغازی برای اعتدال، طراوات، نشاط و شادابی است. عید نوروز، عید شکوفایی، پویایی، بالندگی، نوخواهی و نواندیشی است. دین مبین اسلام نیز جلو‌ه‌هایی از معرفت دینی را در آن به یادگار گذاشته است و آنان که سرای دیده و دل را از زنگارها صیقل دهند و ضمیر وجود را از هرگونه گناه و نافرمانی پاک و پیراسته نگاه دارند، نوروزی دل انگیز و سرسبزتر خواهند داشت.
آغاز و پایان سال 1395 به شمیم عطر فاطمی عجین و با شعار ((اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل)) مزین و موکد بود، امید است به برکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و با تاسی به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال 1396 سالی سراسر تلاش و حرکت و توأم با اقتدار و پیشرفت برای نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی باشد.
موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در سال 1395 با همت و تلاش فرد فرد کارکنان محترم موفقیت‌هایی را در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی و خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورمان به دست آورد. امید است که در سال جدید در سایه مجاهدت و تلاش بیش از پیش همکاران گرامی شاهد فتح قله‌های دانش و خدمت‌رسانی باشیم و برگ‌های زرین دیگری به صفحات تاریخ این موسسه افزوده شود.
اینجانب به جهت این توفیقات، به درگاه الهی سر بر سجده شکر نهاده و بر خود لازم می‌دانم از زحمات و تلاشهای ارزشمند همه همکاران قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقیت و ایامی نیک و پربار را برای کلیه همکاران محترم و خانواده معزز آنان در سال جدید، در ظل توجهات امام عصر روحی و ارواحنا فدا مسئلت می‌نمایم.
امیدوارم سال 1396 با عزمی جزم همراه با انسجام کاری ، همدلی، همفکری و هم افزائی، سالی سرشار از برکت و معنویت برای کشور عزیزمان ایران و موفقیت و بهروزی برای همگان به ویژه همکاران عزیزم در خانواده بزرگ موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور باشد.
دکتر محمد پورکاظمی
رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code