به گزارش روابط عمومی انستیتو تحقیقات بین المللی ماهیان خاویاری، در راستای گسترش همکاریهای علمی و تحقیقاتی فی ما بین انستیتو و دانشگاه، روز سه شنبه مورخه 12 بهمن 1395، آقای دکتر رضی رئیس دانشگاه گیلان،آقای دکتر میر حسینی معاون پژوهشی دانشگاه، به همراه تنی چند از اساتید دانشگاه گیلان از امکانات و توانمندی های انستیتو بازدید نمودند.
در ابتدا نشست مشترکی با حضور سریرست انستیتو، معاونین و مسئولین و کارشناسهای بخشهای تحقیقاتی و ستادی با دکتر رضی و هیئت همراه در سالن کنفرانس انستیتو برگزار گردید.
در این نشست دکتر یزدانی سرپرست انستیتو گزارش مبسوطی را از اهداف، توانمندیها، پتانسیل ها و دستاوردهای شاخص ارائه نمود. وی در ادامه خواستار همکاریهای بیشتر فیمابین شد و اظهار داشت که با توجه به پتانسیل خوب در دو مجموعه لازم است از ظرفیت های موجود به نحو مطلوبی استفاده گردد. در ادامه رئیس و معاون پژوهشی دانشگاه، نقطه نظرات خود را در ارتباط با فعالیتهای مشترک دانشگاه و موسسه تاسماهیان بیان نمودند و اظهار داشتند که دانشگاه آمادگی دارد همکاری مشترک با انستیتو را داشته باشد.
در پایان جلسه رئیس دانشگاه و هیئت همراه از بخش های مختلف انستیتو شامل مدیریت ذخایر، آبزی پروری، مرکز بانک ژن ماهیان خاویاری کشور، اکولوژی، فیزیولوژی و بیوشیمی، آزمایشگاه انجماد اسپرم و امکانات و تجهیزات بازدید نموده، و بر اساس ارائه توضیحات فنی دکتر یزدانی و دکتر کاظمی معاون تحقیقاتی و نیز محققین و اعضای هیات علمی، از نزدیک در جریان فعالیتها و توانمندی های موجود در انجام امور پژوهشی و ارائه خدمات علمی در زمینه ماهیان خاویاری قرار گرفتند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code