یک شنبه بیست و ششم دی 1395 

تودیع و معارفه سرپرست پژوهشکده اکولوژی دریای خزر

آقای دکتر پورکاظمی رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور طی حکمی آقای دکتر حسن نصرالله زاده را به سرپرستی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر منصوب کرد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 2575 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر روز یکشنبه 26دیماه ۱۳۹۵ مراسم تودیع و معارفه سرپرست پژوهشکده اکولوژی دریای خزر در سالن اجتماعات این پژوهشکده برگزار گردید.
در این مراسم که با حضور آقای دکتر پورکاظمی ریاست و دکتر مرتضائی رئیس حوزه ریاست موسسه ،اقای دکتر رستمی مدیرکل شیلات استان مازندران وبا شرکت سرپرست، معاونین و مدیران بخشهای تحقیقاتی و ستادی و کارشناسان پژوهشکده در سالن اجتماعات برگزار گردید، نخست دکتر پرافکنده، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین ، طی گزارشی به فعالیتهای انجام یافته طی دوسال اخیر اشاره کرد. اقای دکتر رستمی مدیرکل شیلات استان نیز ضمن تشکر از همفکری و همدلی در جهت اعتلای تحقیقات تاکید کرد، سپس آقای دکتر پورکاظمی طی حکمی آقای دکتر حسن نصرالله زاده را به سمت سرپرست جدید پژوهشکده منصوب نمود. آقای دکتر پورکاظمی همچنین برای آقای دکتر نصرالله زاده در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرده و خواستار همکاری و همدلی مدیران بخش­های تخصصی، ستاد، کارشناسان و کارکنان با ایشان در جهت نیل به اهداف پژوهشی پژوهشکده با توجه به رویکرد­های جدید سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و نیز موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در ارائه و اجرای پروژه های تحقیقاتی کاربردی، شد. در ادامه این مراسم آقای دکتر نصرالله زاده ضمن قدردانی از آقای دکتر پرافکنده ،بخشی از برنامه­های خود را ارائه نمود.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code