به گزارش روابط عمومی پژوهشکده میگوی کشور سومین همایش بین المللی Aquaculture and Fisheries با شعار نوآوری در آبزی پروری در محیط زیست کنترل شده در روزهای 29 September تا 01 October 2016 در شهر لندن واقع در کشور انگلیس برگزار شد که مقالات ارائه شده در ژورنال علمی Aquaculture Research & Development منتشر شد.
در این کنفرانس که با حضور محققانی از کشورهای چین، تایلند، هند، مالزی، اندونزی، فیلیپین، کره جنوبی، آلمان، نروژ، فرانسه، استونی، ترکیه، مصر و نیجریه برگزار گردید، مباحث مختلفی در مورد آبزیان که بیشتر بر حوزه آبزی پروری متمرکز بود، ارائه گردید.
دکتر آئین جمشید عضو هیات علمی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور سخنرانی با عنوان " Iran shrimp industry strategic planning,Vision2025 " که از برنامه راهبردی میگو که یکی از 8 برنامه راهبردی مصوب وزارت جهاد کشاورزی در حوزه شیلات است ارائه کرده و برنامه های توسعه ای و آینده نگاری جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به اهداف افق سند چشم انداز ایران 1404 را نشان داد.
موضوعات مهم دیگر که در این کنفرانس ارائه شدند در مورد نقش ابزار ها و مکانیزاسیون در آبزی پروری، اثرات ناشی از کاربرد جیره های گیاهی بر شاخص های سلامت گربه ماهی و سنجش میزان کورتیزول به عنوان شاخصی برای تعیین کمی استرس در آبزی پروری بود.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code