به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور جلسه شورای هماهنگی مدیران موسسه، پژوهشکده ها و مراکز تابعه با حضور رئیس، معاونین، مدیران ستادی موسسه و روسای پژوهشکده ها و مراکز تابعه برگزار شد.
در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، دکتر پورکاظمی رئیس موسسه درخصوص عملکرد پژوهشی و برنامه ریزی موسسه سخنانی را ارائه کرد و گفت: در راستای رویکرد اقتصاد مقاومتی و با توجه به برنامه های پنج گانه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مدیران محترم باید برنامه ریزی و اقدام نمایند.
وی عملکرد 6 ماهه اول موسسه در امور پژوهشی را مثبت ارزیابی کرد وگفت: این روند باید تا پایان سال ادامه یافته و حتی باید نسبت به 6 ماهه اول عملکرد بهتری ارائه نمائیم.
آقای دکتر پورکاظمی انتشار نشریه علمی، تجهیز شناورها، برگزاری همایش ها، استفاده از صندوق حمایت از پژوهشگران، بسیج تخصصی موسسه و مراکز، نشستهای تخصصی، کارگاههای آموزشی و ایجاد شرکتهای دانش بنیان را از اولویت های موسسه و مراکز دانست و اقدام لازم و ضروری درخصوص موارد فوق را تاکید کرد.
در ادامه جلسه روسای پژوهشکده ها و مراکز تابعه عملکرد 6 ماهه خود را ارائه داده و سپس هر یک از معاونین موسسه عملکرد معاونت خود در 6 ماهه اول سال 95 را ارائه دادند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code