به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزی پروری و صنایع وابسته از تاریخ 10 لغایت 12 مهرماه برابر 1-3 اکتبر 2016 در محل نمایشگاه و همایشهای بین المللی برج میلاد تهران با حضور آقای پرسند برگ وزیر شیلات کشور نروژ، آقای مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی ایران و دکتر صالحی معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران برگزار شد.
هدف از پرپایی این نمایشگاه، معرفی فرصت های سرمایه گذاری شیلات در کشور، نمایش توانمندی ها و دستاوردهای صنعت شیلات و آبزی پروری، برگزاری کارگاههای تخصصی مانند فرصت های توسعه بازار و سرمایه گذاری، بهره‌مندی هوشمندانه از ابزارها و فناوری های نوین به منظور دستیابی به پیشرفت های جهانی می‌باشد.
در راستای اهداف برگزاری این نمایشگاه، موسسه تحقیقات علوم شیلاتی نیز با ارائه دستاوردهایی درخصوص آبزی پروری، صید و صیادی، عمل آوری و بهداشت و بیماریهای آبزیان شرکت کرده است . در این نمایشگاه آبزیان زنده آب شور (شامل هامور ، صبیتی و شانک زردباله) و آبزیان آب شیرین (شامل ماهیان خاویاری، کپور ماهیان هندی، خرچنگ دراز آب شیرین) جهت معرفی به صنعت آبزی پروری بصورت زنده در استخر و آکواریوم ارائه شد.
همچنین در این نمایشگاه دستاوردهایی همچون کیلکای خشک، میگوی خشک طعم دار، فیش برگر، کیلکای خشک دودی ، کباب لقمه ماهی، انواع خوراک آبزیان و نیز فرآورده های استخراج شده از آبزیان (جلبک و اسفنجها و نیز باکتریها) ارائه شده است.
علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 الی 18 مورخ 95/7/10 الی95/7/12 از غرفه موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور بازدید نمایند.
در این نمایشگاه همچنین سه کارگاه آموزشی زیر نیز توسط همکاران موسسه برگزار می گردد:
  • مروری بر ذخایر فانوس ماهیان دریای عمان با سخنرانی دکتر تورج ولی نسب
  • فرصت‌های سرمایه گذاری درمیگو با سخنرانی دکتر عباس متین فر
  • ملاحظات بهداشتی در پرورش ماهی در قفس با سخنرانی دکتر جلیل ذریه زهرا .
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code