سه شنبه بیست و ششم مرداد 1395 

برگزاری نشست علمی ارزیابی ذخایر وفرآوری ساردین و موتوماهیان در استان هرمزگان

نشست علمی ارزیابی ذخایر وفرآوری ساردین و موتوماهیان در استان هرمزگان در روز چهارشنبه بیستم مرداد ماه در پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان برگزار گردید
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 2176 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان این نشست با حضور محققان، کارشناسان ، مدیران شیلات و نمایندگان صنایع شیلاتی استان هرمزگان و با هدف ارائه آخرین نتایج تحقیقاتی و بحث و تبادل نظر کارشناسی برگزار گردید.
در ابتدا آقای دکتر مرتضوی رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در سخنرانی افتتاحیه نشست، به اهمیت بهره برداری از نتایج کاربردی پروژه های تحقیقاتی توسط بخش اجرا اشاره نمود و اینکه در این نشست علمی به بررسی آخرین دستاوردهای علمی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در زمینه ساردین و موتوماهیان در استان هرمزگان پرداخته خواهد شد. همچنین آقای مهندس بارانی از ارتباط کارآمد پژوهشکده اکولوژی و اداره کل شیلات و برگزاری چنین نشستهای علمی ابراز خرسندی نمود.
پس از سخنرانی و بحث های کارشناسی در دو بخش ارزیابی و فرآوری ساردین و موتوماهیان، در انتها آقای دکتر مرتضوی به جمع بندی دستاوردهای نشست علمی، پیشنهادات و زمینه های همکاری بخش اجرا و خصوصی پرداخت.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code