شنبه شانزدهم مرداد 1395 

بررسی امکان بهره برداری های شیلاتی از خط لوله آب برگشتی از سایت پتروشیمی چابهار

جلسه بحث و تبادل نظر در ارتباط با امکان بهره برداری های شیلاتی و گردشگری از خط لوله آب برگشتی از سایت پتروشیمی به دریا به طول ۲۳ کیلومتر با دو تن از مدیران پتروشیمی چابهار برگزار شد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 2193 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور چابهار در این جسله نمایندگان پتروشیمی مسیر دقیق برگشت لوله از روی نقشه گوگل را تشریح نموده و بررسی در خصوص زمین های اطراف آن انجام پذیرفت.
قرار بر این شد که بررسی های دقیق تر و طراحی لازم از سوی مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور چابهار انجام پذیرد و پس از ثبت با فرمانداری چابهار، اداره منابع طبیعی شهرستان، اداره کل شیلات استان و جامعه هدف وارد مذاکره شویم.
در ادامه برگزاری جلسات مرتبط با موضوع پرورش ماهی در قفس و تصمیمات اخذ شده در این نشست ها، طی صدور نامه ای کتبی از سوی اداره حفاظت محیط زیست چابهار به اداره کل شیلات استان، اسامی سرمایه گزارانی که مجوز سازمان حفاظت محیط زیست، جهت پرورش پایلوت را اخذ نموده اند، اعلام گردید.
در این نامه ضمن اعلام الزامات اجرای طرح در ۱۱ بند، مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور چابهار از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، به عنوان ناظر بر کلیه مراحل نصب و راه اندازی قفس ها و ارسال نتایج و گزارشات خود اظهاری و پایش طرح، تعیین و معرفی گردید.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code