شنبه بیست و ششم تیر 1395 

بازدید رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور

آقای دکتر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی در تاریخ 24 تیرماه از پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور اهواز بازدید کرد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 2062 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور – اهواز وی طی این بازدید از نزدیک در جریان فعالیتهای پژوهشی این پژوهشکده قرار گرفت.
در این بازدید که حدود سه ساعت طول کشید در ابتدا در سالن جلسات، رئیس پژوهشکده نسبت به معرفی امکانات، تجهیزات، اعتبارات و پروژه های خاص و اقدامات انجام شده در خصوص اقتصاد مقاومتی، پروژه های پیشنهادی در خصوص پرورش در قفس و... سخنانی ایراد نمود.
سپس آقای دکتر زند در تشریح فعالیت ها و وظایف سازمان تحقیقات و موسسات زیر مجموعه به هیات امنایی شدن و کاهش اعتبارات دولتی اشاره کرد.
در ادامه ایشان به برنامه چابک سازی و ساماندهی مراکز، محورهای پژوهشی در راستای ترویج و فن آوری و تنظیم بخشنامه ارزشیابی محققان غیر هیات علمی اشاره نمود.
در بازدید از بخش ها دو آزمایشگاههای پژوهشکده نیز ایشان به صورت رودررو با کارشناسان پژوهشکده دیدار داشته و از نزدیک با توانمندی ها و مشکلات آشنا شدند.
در پایان رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار امیدواری کرد که انشاءالله در سال آینده عمده مشکلات مالی و اعتباری مرتفع خواهد شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code