با توجه به انتخاب نرم افزار کتابخانه دیجیتال آذرسا (پارس آذرخش) به عنوان نرم افزار واحد برای کلیه کتابخانه­های واحدهای تابعه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ، کتابخانه مرکزی موسسه دوره آموزشی نرم افزار پارس آذرخش را جهت آموزش مسئولین محترم کتابخانه­های مراکز تابعه در تاریخ 28 لغایت 29 اردیبهشت ماه 1395 با حضور دکتر پورکاظمی ریاست محترم موسسه، دکتر سپهداری مدیر محترم اطلاعات و ارتباطات علمی، دکتر جمیلی مدیر گروه اطلاعات علمی، مهندس داودزاده و مهندس یوسفی­نژاد مسئولین گروه سازماندهی اطلاعات مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع­رسانی کشاورزی وهمچنین مسئولین محترم کتابخانه­های مراکز تابعه در تهران برگزار نمود.
دکتر پورکاظمی ضمن خیر مقدم به مدعوین و تشکر از سازمان تحقیقات جهت یکسان سازی برنامه کتابخانه، اظهار داشتند، که نیروی انسانی ستون فقرات مراکز تحقیقاتی ما می­باشد و این مستلزم تامین ابزار و شرایط مناسب است.
از آن جایی که موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور با سابقه حدود یک قرن از موسسات تحقیقاتی قدیمی به شمار می­رود، پس بایستی از خدمات و سرویس مناسب علمی برخوردار باشد و برنامه های آموزشی فرصت بسیار طلایی برای رسیدن به این هدف است. لذا بایستی مراکز را مجهز نمود که از نظر پست سازمانی مناسب، همچنین امکانات و تجهیزات لازم از ثبات کافی برخوردار باشند. در ادامه به این مطلب اشاره فرمودند که در صورت محقق شدن اعتبارات موسسه، بحث زیرساخت پهنای باند اینترنت مراکز نیز نوسازی خواهد شد.
در روز دوم کارگاه آموزشی،دوره­ای جهت معرفی کتابخانه دیجیتالی سازمان و آشنایی با بانکهای اطلاعاتی شیلاتی در سالن کنفرانس موسسه جهت مسئولین محترم کتابخانه ­ها و محققین و کارشناسان موسسه برگزار گردید.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code