به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس – بندرعباس در راستای تکریم همکاران بازنشسته روز سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت 95 مراسمی با حضور حاج آقا شرفی رئیس دفتر آموزش عقیدتی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان ، آقای دکتر دریانورد رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان هرمزگان، معاونین و کارشناسان اداره کل شیلات هرمزگان و کارشناسان پژوهشکده در سالن اجتماعات پژوهشکده برگزار گردید.
در ابتدای مراسم آقای دکتر مرتضوی ضمن خوشامد گویی و تبریک اعیاد شعبانیه ضرورت بهره مندی از تجربیات و اندوخته های بازنشستگان اشاره و یاد آور شد بازنشستگی شروع مرحله جدیدی از زندگی است که فرد می تواند اندوخته های ارزشمند خود را در اختیار جامعه قرار دهد و در این راستا باید ساز و کارهای لازم درخصوص استفاده از تجربیات همکاران فراهم کنیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تاسیس کانون بازنشستگان پژوهشکده اشاره کرد و از زحمات و تلاش های گرانقدر همکاران که به افتخار بازنشستگی نایل شده اند تشکر نمود.
در ادامه مراسم حاج آقا شرفی در سخنانی به اهمیت تلاش و کار در عرصه علم و پژوهش پرداختند و ضمن تشکر از برگزاری مراسم بازنشستگان را سرمایه های معنوی جامعه داشتند که می توانند در بسیاری از عرصه های اجتماع به فعالیت بپردازند.
آقای دکتر دریانورد طی سخنانی به نقش مهم پژوهشهای علوم شیلاتی در توسعه استان اشاره کرد و خواستار بهره مندی مدیران استان از یافته های پژوهشی محققین پژوهشکده شد وی با اشاره به مشارکت فعال پژوهشکده در بخش توسعه شیلات آمادگی مجموعه سازمان مدیریت برنامه ریزی جهت کمک به این پژوهشکده به جهت نیل به اهداف مورد نظر را اعلام داشت.
در ادامه مراسم به رسم یابود لوح تقدیر بهمراه جوایزی به همکاران بازنشسته اعطاء گردید. همچنین آقایان مهندس محمود ابراهیمی، مهندس کاظم خدادادی جوکار، مهندس هدایت اسدی کارشناسان بازنشسته بخش اکولوژی و آقای غلام محسنی مدیر سابق امور مالی و خانم فخریه راهگل کارشناس طرح و برنامه ضمن تشکر از برگزاری مراسم نکوداشت به بیان دیدگاههای و نظرات خود پرداختند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code