به گزارش روابط عمومی پژوهشکده میگوی کشور این نشریه با هدف تعامل بیشتر و موثرتر با فعالین صنعت میگو و انتشار اخبار و رویدادهای علمی این صنعت شروع به کار کرده است. صنعت میگوی کشور با بیش از دو دهه فعالیت، صنعتی جوان و پویا و آماده رشد محسوب می‌شود؛ که استفاده از اطلاعات و دانش روز می‌تواند به سرعت این رشد و بالندگی بیافزاید. امید است با مشارکت تمامی کارشناسان و فرهیختگان علوم شیلاتی کشور و حضور موثر و پر رنگ فعالین فهیم و زحمتکش صنعت میگو، بتواند رسالت خود را به نحو مطلوب ایفاء نماید.

گروه دبیران این نشریه بر اساس آیین نامه اعتبار نشریات علمی کشور مصوب 90/11/08 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پس از صدور مجوز نشریه تشکیل شده است. از بین 13 عضو شورای دبیران یک نفر استاد تمام، 4 نفر دانشیار، 5 نفر استادیار، یک نفر مربی و 2 نفر کارشناس ارشد می‌باشند که از این تعداد، 7 نفر از موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و 7 نفر نیز از دانشگاه‌ها، دانشگده‌ها و موسسات پژوهشی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری هستند.

مقدمات لازم برای تهیه شماره‌های اول و دوم این نشریه انجام شده است. آقایان دکتر قائدنیا مدیر مسئول، دکتر آیین جمشید سردبیر و مهندس خورشیدیان مدیر داخلی این نشریه می‌باشند.

انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code