چهارشنبه هجدهم فروردین 1395 

بازدید دکتر طهماسبی از مرکز تحقیقاتی تولید میگوی عاری از بیماری خاص بوشهر

دکتر طهماسبی قائم مقام سازمان تحقیقات آموزش و ترویج جهاد کشاورزی از مرکز تولید میگوی عاری از بیماری پژوهشکده میگوی کشور بازدید کرد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1776 مرتبه | 0 نظر
دکتر غلامحسین طهماسبی قائم مقام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج جهاد کشاورزی، روز یکشنبه 8 فروردین ماه 1395 در سفری که به استان بوشهر داشت از مرکز تولید میگوی عاری از بیماری پژوهشکده میگوی کشور بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده میگوی کشور در این بازدید که آقای دکتر منفرد رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان بوشهر ایشان را همراهی می کرد، آقای دکتر قائدنیا رئیس پژوهشکده میگوی کشور در خصوص طرح کلان تولید میگوی عاری از بیماری خاص توضیحاتی ارائه نمود. در ادامه وی با حضور در سالن جلسات مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان، نشستی با رؤسا و اعضای هیأت علمی دو مجموعه داشت. در این نشست آقای دکتر قائدنیا در خصوص دست آوردهای تحقیقاتی سال 94 پژوهشکده و برنامه‌های سال 95 پژوهشکده میگوی کشور توضیحاتی ارائه نمود و برخی مشکلات و تنگناها در دستیابی به برخی اهداف را برشمرد. در ادامه اعضاء شرکت کننده در جلسه مشکلات و پیشنهادات خود برای بهبود وضعیت پژوهشی را ارائه کردند. در نهایت آقای دکتر طهماسبی سیاست­های کلان سازمان در حوزه­های مختلف را ارئه و اشاره کرد که اقداماتی در سازمان برای بهینه‌سازی امور از جمله، تعیین ردیف اعتباری برای بازنشستگان، عملیاتی شدن آئین نامه ارتقاء اعضای غیر هیأت علمی و همچنین ارائه‌ی بسته اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های تخصصی تا اواخر فروردین ماه ارائه خواهد شد. از دیگر برنامه‌های سازمان، چابک‌سازی با ساماندهی آزمایشگاه‌ها، بخش­ها و ایستگاه­های تحقیقاتی، تصویب آئین نامه جدید اعزام پرسنل به فرصت مطالعاتی، تخصیص اعتبار لازم برای حضور در کنگره‌های جهانی، برقراری پژوهانه (گرنت) در مؤسسات و مراکز تحقیقاتی، تخصیص پاداش برای دستاوردهای تحقیقاتی با قابلیت ترویج، ارتباط بیشتر مراکز با دانشگاه­های استانی انجام شده است.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code