یک شنبه پانزدهم فروردین 1395 

برگزاری اولین جلسه کمیته علمی و فنی موسسه در سال 95

اولین جلسه کمیته علمی و فنی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور با موضوع بحث و بررسی سیاستها و برنامه های اجرائی موسسه در سال 95 برگزار شد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1719 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور سال " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل " که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده ، نقشه راه روشن و آینده ساز برای عبور از مراحل رشد و توسعه و رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت است.
در این راستا موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور سیاست های اجرایی سال 1395 را با محوریت اقتصاد مقاومتی تدوین نموده است. کمیته علمی فنی به عنوان یکی از ارکان موسسه در این جلسه اولین دستور کار خود را بر تدوین این سیاست گذاری قرار داد و با حضور متخصصین بخش های مختلف پژوهشی، برنامه ریزی، رئوس هفت گانه سیاست های اجرایی اقتصاد مقاومتی را با رویکردهای اقدام - عمل و به جهت گیری چابک سازی و اثر بخشی در پژوهش به شرح ذیل مورد تصویب قرار داد.
در این جلسه که با حضور رئیس ، معاونین و مدیران بخشهای تخصصی موسسه برگزارشد رئوس سیاستها و برنامه های اجرائی موسسه در سال 95 مطرح، بررسی و به تصویب رسید.
در ذیل هر بند رویکرد سیاستی، برنامه ها و فعالیت های اجرایی با نظر صاحب نظران متخصص تدوین خواهد گردید و در قالب یک کتاب به چاپ خواهد رسید
  1. پژوهش با نگاه اقتصاد مقاومتی
  2. نقش آفرینی مؤثر در نظام علم و فناوری
  3. توسعه و تقویت تحقیقات کاربردی
  4. تقویت انتقال یافته ها، آموزش و ترویج
  5. چابک سازی؛ اصلاح ساختار و تقویت ابعاد نظارتی و سیاستگذاری
  6. توسعه و توانمند سازی منابع انسانی
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code