سه شنبه ششم بهمن 1394 

برگزاری جلسه کمیته راهبری ساماندهی نقشه‌های تحقیقاتی تولید شده در موسسات و مراکز تحقیقاتی

نخستین جلسه کمیته راهبری ساماندهی نقشه های تحقیقاتی تولید شده در موسسات و مراکز تحقیقاتی با حضور رئیس سازمان برگزارشد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1644 مرتبه | 0 نظر
نخستین جلسه کمیته راهبری ساماندهی نقشه‌های سازمان یکشنبه 4 بهمن 1394 از ساعت 10 تا 11/30 در سالن دانش سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد. در این جلسه آقای دکتر زند معاون وزیر و رئیس سازمان، دکتر زارع رئیس مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع‌رسانی کشاورزی، دکتر گیلوری معاون پژوهشی، آقای داودزاده رئیس کتابخانه مرکز ی سازمان، آقای بشیری رئیس گروه انتشارات مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع‌رسانی کشاورزی و تنی چند از متخصصان و کارشناسان مؤسسه ها و مراکز تابعه سازمان حضور داشتند.
در نخستین نشست کمیته راهبری ساماندهی نقشه‌های سازمان که با محوریت مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع‌رسانی کشاورزی برگزارشد ، دکتر زارع ضمن عرض خوش آمد به شرکت‌کنندگان و انجام معارفه اعضای کمیته به ضرورت شناسایی و گردآوری نقشه‌های موجود در واحدهای تابعه سازمان اشاره کرد و ساماندهی آنهارا بسیار مهم دانست.
در ادامه آقای دکتر زند با اشاره به وظایف و مأموریت‌های سازمان، معرفی دستاوردهای تحقیقاتی سازمان و از جمله نقشه‌ها و اطلس‌های تولید شده را در سطح ملی و بین‌المللی ضرورتی غیر قابل اجتناب توصیف کرد و خواستار ساماندهی و طبقه‌بندی کامل نقشه‌های موجود در سازمان شد. وی همچنین با توجه به این نکته که نقشه‌ها و اطلس‌ها از محصولات دانش‌بنیان محسوب می‌شوند، تأکید داشت که این کارگروه بتواند زیرساختارهای لازم را بررسی و در راستای رسانه‌ای شدن دستاوردها و عرضه این‌گونه منابع ارزشمند به جامعه و آیندگان، پایگاه اطلاعاتی مناسبی تهیه و راه‌اندازی نماید.
در ادامه جلسه هریک از اعضای شرکت‌کننده در جلسه با معرفی نقشه‌های موجود در موسسه متبوع و همچنین چگونگی استفاده و بهره‌برداری از نقشه‌های مختلف، مباحثی را در این زمینه مطرح و پیشنهادهایی نیز ارائه شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code