دوشنبه بیست و هشتم دی 1394 

شش عنوان کتاب از سوی انتشارات موسسه آماده چاپ می باشد.

چهار عنوانسند راهبردی ماهیان گرمابی ماهیان خاویاری ماهیان سردابی وغذای زنده و سایرآبزیان به همراه دو عنوان کتابکاربرد زیست یارها در آبزی پروری نوین وآشنایی با میگوی سفید غربی از سوی انتشارات موسسه آماده چاپ می باشد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1612 مرتبه | 0 نظر
سند برنامه چهارم تحقیقات شیلاتی گامی بلند در چارچوب نظام برنامه‌ریزی کشور محسوب گردیده که بر اساس اهداف کمی و کیفی متناسب با نیازهای زیربخش سعی در سازماندهی و هدایت برنامه‌ها در جهت نیل به اهداف پیش‌بینی شده دارد. به همین دلیل ضرورت همگرایی‌های متعدد از قبیل فعالیت زیربخش و بخش‌های اجرایی بسیار تعیین کننده خواهد بود . کتب ذیل بر مبنای اطلاعات موجود در کشور در حوزه‌های مختلف تولید به عنوان مبانی و نیز رویکرد به اهداف کمی و کیفی برنامه چهارم شیلات ایران، تدوین گردیده است . بدیهی است پروژه‌های تحقیقاتی می‌بایست در چارچوب طرح‌های مصوب در برنامه بوده و جهت‌گیری خاص به سوی حل موضوعات و مشکلات کلان مذکور را در سند داشته باشند. این سند ها عبارتند از:
  • سند راهبردی ماهیان گرمابی (مولف: دکتر همایون حسین زاده صحافی)
  • سند راهبردی ماهیان خاویاری (مولف: دکتر محمد پورکاظمی)
  • سند راهبردی ماهیان سردآبی (مولف: دکتر مرتضی علیزاده )
  • سند راهبردی غذای زنده و سایر آبزیان (مولف: دکتر ابوالفضل سپهداری)
همچنین کتاب"آشنایی با میگوی سفید غربی (بیولوژی، آناتومی، تکثیر و پرورش ، بهداشت و بیماریها) (دکتر محمد افشارنسب)" نیز حاصل دستاوردهای تحقیقاتی پیرامون گونه میگوی سفید غربی (Litopeneaus vannamei ) می باشد که در موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور از سوی مولف و سایر همکاران حاصل شده و به منظور آشنایی با بیولوژی، آناتومی، تکثیر و پرورش و بهداشت و بیماری­های این گونه تالیف گردیده است. این مجموعه می تواند مورد استفاده اساتید، دانشجویان، متخصصین و پرورش دهندگان میگو قرار گیرد. همچنین در بخش هایی از کتاب از دستاورد محققین سایر کشورها نیز به منظور ارتقاء کیفی مطالب بهره­برداری گردیده است.
و کتاب"کاربرد زیست یارها در آبزی پروری نوین (دکتر سعید ضیایی نژاد)"حاصل تلاش مجدانه نگارنده طی یک دهه به منظور تدوین و تالیف دانسته‌ها و تجربیات ‌در راستای بهبود و گسترش علم نوین آبزی پروری با کمک زیست‌یارها (پروبیوتیک‌ها) در ایران و جهان است. این کتاب مطابق با آخرین یافته‌ها و همگام با مراجع معتبر علمی دنیا تالیف شده و مهم‌ترین هدف آن ارائه اطلاعات جدید، همسو با نشریات معتبر، مجامع علمی، پایگاه‌های اطلاعاتی و کتب منتشره به علاقمندان است.
برای کسب اطلاعات بیشتر با انتشارات موسسه تماس حاصل فرمایید. تلفن: 44787958
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code