سه شنبه بیست و دوم دی 1394 

امضای تفاهم نامه همکاری میان بنیاد نخبگان مازندران و پژوهشکده اکولوژی دریای خزر

تفاهم نامه ای به منظور گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی میان بنیاد نخبگان استان مازندران و پژوهشکده اکولوژی دریای خزر منعقد شد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1646 مرتبه | 0 نظر

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر، روز شنبه 1394/10/19 تفاهم نامه ای به منظور گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی میان بنیاد نخبگان استان مازندران و پژوهشکده اکولوژی دریای خزر و همزمان نشست مشترک با حضور رؤسا و نمایندگان هر دو مجموعه منعقد شد. بعنوان مثال بر اساس یکی از بند های این تفاهم نامه، نخبگان استان می توانند برای اجرای پروژه های تحقیقاتی از امکانات آموزشی، منابع علمی، آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی وابسته به پژوهشکده استفاده نمایند.

در این نشست دکتر محسن جهانشاهی رئیس بنیاد نخبگان استان مازندران ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه، به تشریح اهداف بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پرداختند. رئیس بنیاد نخبگان مازندران به اشاره به تشکیل شورای علمی و کارگروه های تخصصی نخبگان استان، خواستار همکاری همه جانبه پژوهشکده اکولوژی در جهت حمایت از نخبگان در جهت توسعه همه جانبه استان و کشور شد.

در این دیدار، دکتر فرخ پرافکنده حقیقی رئیس پژوهشکده اکولوژی دریای خزر ضمن اشاره به همکاریهای این پژوهشکده با سازمانها و وزارتخانه های مختلف، حمایت از نخبگان و استفاده از این ظرفیت در امور پژوهشی را از اولویتهای این مجموعه برشمرد. ایشان انعقاد این تفاهم نامه را گامی مؤثر در جهت حمایت از نخبگان و پژوهشگران دانست و با تشریح امکانات، قابلیتها و توانایی های پژوهشکده اکولوژی دریای خزر، آمادگی حمایت از طرحهای پژوهشی در حوزه های تخصصی این پژوهشکده را اعلام نمود.

پژوهشکده اکولوژی دریای خزر از سال 1366 در استان مازندران آغاز به کار نموده و با امکانات پیشرفته آزمایشگاهی و دریانوردی، مسئولیت مانیتورینگ بیولوژیک و اکولوژیک دریای خزر را بر عهده دارد.

انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code