یک شنبه بیستم دی 1394 

برگزاری جلسه ستاد احیاء تالاب انزلی

بیست و یکمین جلسه ستاد احیاء تالاب بین المللی بندرانزلی سیزدهم دیماه 94 در سالن جلسات استانداری گیلان برگزار شد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1659 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی - انزلی بیست و یکمین جلسه ستاد احیای تالاب بندرانزلی با حضور استاندار گیلان ، معاونت امور عمرانی استانداری ، معاونین محیط طبیعی زیستگاههای سازمان حفاظت محیط زیست کشور و همچنین نماینده مردم بندرانزلی در مجلس و اعضاء ستاد احیاء تالاب در سالن جلسات استانداری گیلان برگزار شد.
در این جلسه به ترتیب مدیرکل محیط زیست استان گیلان آقای دکتر محمدپور ، رئیس پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی کشور آقای دکتر خانی پور و مدیر کل منابع طبیعی استان آقای مهندس زارع، شرح فعالیت های علمی و اجرایی سازمان خود را در سال 1394 در راستای احیاء تالاب انزلی ارائه نمودند.
آقای دکتر خانی پور رئیس پژوهشکده در این جلسه گزارش مبسوطی از شرح فعالیتهای علمی و پژوهشی پژوهشکده در 75 سال فعالیت های تحقیقاتی در تالاب انزلی و همچنین گزارش پروژه های تحقیقاتی – اجرایی در دست اجراء در موضوع احیاء تالاب را ارائه و تاکید نمود که احیاء زیستی تالاب انزلی اعم از بازسازی ذخایر آبزیان و ایجاد تعادل اکولوژیکی و بیولوژیکی همزمان با فعالیت های مکانیکی برای احیاء فیزیکی تالاب باید مورد توجه قرار گیرد.
آقای دکتر نجفی استاندار گیلان ضمن تقدیر از زحمات کلیه دستگاههای اجرایی و پژوهشی استان وهمچنین پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی که در چند سال گذشته با فعالیت های اثر بخش خود باعث بهبود کیفیت و ارتقاء سلامت تالاب انزلی شده اند تقدیر و برحمایت دولت تدبیر و امید از تداوم این فعالیت ها تاکید نمود. آقای دکتر دبیری معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست نیز از پیچیدگی اقدامات احیاء برای تالاب انزلی بدلیل قرار گرفتن آن در جوار شهرها و روستاهای استان گیلان و عزم سازمان حفاظت محیط زیست برای ارتقاء خدمات به تالاب انزلی خبر داد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code