شنبه بیست و هشتم آذر 1394 

بازدیددکتر پورکاظمی به همراه مهمانان خارجی از پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی.

دکتر پورکاظمی رئیس موسسه به اتفاق پرفسور هارالد روزنتال رئیس انجمن جهانی حفاظت از ماهیان خاویاری و دکتر پاولوبرنزی معاون این انجمن در تاریخ 27 آذر ماه 1394 از بخش تحقیقاتی فرآوری آبزیان پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی بندرانزلی بازدید کردند
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1606 مرتبه | 0 نظر

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی بندرانزلی این هیات پس از بازدید از خط تولید تحقیقاتی و آشنایی با تولید انواع فرآورده های غذایی ماهی در جلسه ای مشترک شرکت نمودند.

در این جلسه دکتر علی اصغر خانی پور رئیس پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی به تشریح اهداف و برنامه های بخش در تولید تحقیقاتی انواع فرآورده های غذایی ، دارویی و بهداشتی از آبزیان و کاهش ضایعات از طریق استفاده از آبزیان دورریز و زایدات فرآوری در تولید فرآورده های شیلاتی ، پرداخت .

آقای دکتر پورکاظمی ریاست موسسه بر توسعه روابط علمی وتحقیقاتی فیمابین موسسه و انجمن جهانی حفاظت از ماهیان خاویاری تاکید نمودند.

پرفسور روزنتال و دکتر برنزی نیز در صحبت های جداگانه برایجاد شرایط آشنایی محققین پژوهشکده با آخرین دستاوردهای علمی در اروپا و همچنین ایجاد زمینه های صادرات فرآورده های شیلاتی از ایران به اروپا تاکید کردند.

انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code