به گزارش روابط عمومی پژوهشکده میگوی کشور در دومین روز از هفته‌ پژوهش و فناوری و در شانزدهمین جشنواره‌ پژوهش و فناوری استان بوشهر از 27 تن از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان در دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر با حضور استاندار و معاونین استانداری و مدیران دستگاه های دولتی و دانشگاهای استان بوشهر تجلیل بعمل آمد.
در این جشنواره از آقایان دکتر رضا قربانی به عنوان هیأت علمی برتر و مهندس جواد شعبانی در بخش غیر هیأت علمی برتر در بخش کشاورزی تقدیر شد و از طرف استاندار استان، به ایشان لوح و تندیس یادبود اعطاء گردید.
دکتر مصطفی سالاری استاندار استان در این جشنواره ضمن تأکید بر ظرفیت‌های استان در بخش‌های آبزی‌پروری، کشاورزی و صنعت نفت و گاز، از پژوهشگران خواست در این زمینه فعال‌تر عمل کرده و به بخش خصوصی توصیه کرد که از ایده‌ها و دستاوردهای پژوهشی برای رونق بخشیدن به کسب و کار و افزایش بهره‌وری، استفاده کنند.
همزمان با برگزاری شانزدهمین جشنواره‌ پژوهش و فناوری استان بوشهر، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری نیز همزمان در دانشکده‌ نفت و گاز دانشگاه خلیج فارس برپا شد که پژوهشکده میگوی کشور در این نمایشگاه شرکت کرده و محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code