یک شنبه هفدهم آبان 1394 

برگزاری جلسه هم اندیشی برنامه توسعه پرورش ماهی در قفس در دریای خزر

جلسه هم اندیشی برنامه توسعه پرورش ماهی در قفس در دریای خزر در سالن جلسات اداره کل شیلات گیلان و با حضور کارشناسان آن اداره کل پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی و موسسه تحقیقات تاسماهیان دریای خزر تشکیل گردید
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1533 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی بندر انزلی این جلسه هم اندیشی با هدف اخذ و تجمیع نقطه نظرات کارشناسی برای اجرای برنامه بزرگ پرورش ماهی در قفس در دریای خزر با هدف توسعه پایدار و در راستای پاسخگوئی به موضوعات مهمی همچون نوع گونه ی مناسب و سازه ی مناسب پرورش ، زی فن پرورش آبزیان در قفس و مکانسیم صید ، فرآوری و بازاریابی محصولات تولیدی ، در تاریخ 11/8/94 در سالن جلسات اداره کل شیلات گیلان و با حضور کارشناسان آن اداره کل ، پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی و موسسه تاسماهیان دریای خزر تشکیل گردید. در این جلسه ابتدا آقای مهندس شعبانی مدیر کل محترم شیلات گیلان بر اهمیت موضوع پرورش آبزیان در قفس و عزم جدی آن اداره کل مبنی بر راه اندازی وحمایت از این برنامه مهم تولیدات آبزی پروری را در راستای تحقق منویات و تاکیدات مؤکد مقام معظم رهبری پرداختند.
آقای دکتر علی اصغر خانی پور رئیس پژوهشکده آبزی پروری نیز ضمن اعلام همسوئی و همگرایی کامل پژوهشکده در این برنامه بزرگ ملی تاکید نمودند که پژوهشکده آبزی پروری با تمام توان علمی کارشناسی و امکانات آزمایشگاهی و تجهیزاتی خود آمادگی لازم در اجرای تحقیقات کاربردی در راستای پاسخگوئی به سئوالات و مجهولات اصلی مطروحه فوق را داشته وهمکاری در زمینه توسعه پایدار پرورش ماهی در قفس را از الویت های پژوهشی خود قرار داده است .
در ادامه برخی از کارشناسان حاضر در جلسه نقطه نظرات اصلاحی خود را در راستای اجرای بهینه برنامه پرورش ماهی در قفس ارائه نمودند.
در نهایت مقرر شد که کارگروهی تخصصی در این ارتباط تشکیل شده که در آن جنبه های علمی وفنی پرورش ماهی در قفس مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد . همچنین مقرر شد که سمیناری با حضور اعضاء مختلف و بهره برداران در پژوهشکده تشکیل گردد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code