سه شنبه بیست و هشتم مهر 1394 

نخستین دفاعیه دانشجوی دوره دکتری پژوهش محور موسسه برگزار شد

آقای میلاد عادل دانشجوی پژوهش محور موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور بعنوان نخستین دانشجوی فارغ التحصیل رشته بهداشت و بیماریهای آبزیان از رساله خود دفاع کرد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1504 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور آقای عادل از رساله خود با عنوان" تأثیر عصاره الکلی و نانو کپسوله گیاه نعناع فلفلی بر شاخصهای رشد ، خونی ، ایمنی و بازماندگی قزل آلای رنگین کمان در مواجهه با باکتری یرسینیاراکری" و با راهنمایی آقایان دکتر رضا پورغلام و دکتر جلیل ذریه زهرا و مشاوره خانم دکتر مریم قیاسی در روز سه شنبه مورخ 28 مهرماه 1394 در سالن کنفرانس موسسه دفاع کرد.
در این جلسه رئیس و معاونین موسسه ، اساتید راهنما ، مدیران و کارشناسان بخش بهداشت و بیماریهای آبزیان ، معاون آبزی پروری سازمان شیلات ایران و داوران پایان نامه از دانشگاه و تعدادی از دانشجویان حضور داشتند.
نتایج طرح تحقیقاتی وی نشان می دهد که عصاره نانو کپسوله گیاه نعناع فلفلی بر شاخصهای رشد ، خونی ، ایمنی و بازماندگی قزل آلای رنگین کمان در مواجهه با باکتری یرسینیاراکری تأثیرات مثبتی دارد.
لازم به ذکر است که وی متولد 1365 و فارغ التحصیل رشته دکتری دامپزشکی از دانشگاه شهرکرد بوده است که دکترای تخصصی خود را در موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به پایان رساند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code