به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور این جلسه با حضور رئیس و معاونین موسسه ، روسای پژوهشکده های تابعه ، مدیران بخشهای تخصصی و اساتید محترم دانشگاه‌ها که از اعضای شورای بودند برگزار شد.
در این جلسه ابتدا دکتر پورکاظمی رئیس موسسه گزارشی از حضور در اجلاس ذخایر ژنتیکی آبزیان درکشور برزیل ارائه دادو گفت: ریاست این اجلاس برای دوسال آینده به اینجانب واگذار شد و مقرر گردید که اجلاس بعدی در سال 2017 در تهران برگزار شود که باید سند ملی ذخایر ژنتیکی آبزیان و نقشه راه اصلاح نژاد آبزیان جهان و چگونگی حفظ ذخایر ژنتیکی تهیه گردد.
در ادامه جلسه‌ آقای دکتر مرادی رئیس بخش بیوتکنولوژی گزارشی از پیشرفت برنامة راهبردی موسسه که شامل چشم انداز ، ماموریت‌ها و .... را ارائه دادند. که در این برنامه امنیت غذایی ، منابع طبیعی ، آب و خاک ، تنوع زیستی و ذخایر ژنتیکی ، تغییر اقلیم ، سیاستهای بازار و نظام نوآوری مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه همچنین آقای دکتر حافظیه مدیربخش امور پژوهشی گزارشی از عناوین پروژه‌های تحقیقاتی در دست اجرا و مصوب سال 94 کمیتة علمی و فنی را ارائه نمود.
سپس آقای دکتر سپهداری مدیراطلاعات و ارتباطات علمی گزارشی از وضعیت انتشارات موسسه شامل مجوزهای اخذ شده مجلات ترویجی جدید، مصوبات کمیته متون ، گزارشات نهایی پروژه‌های تحقیقاتی و مجلات انگلیسی و فارسی را ارئه کرد.در پایان جلسه موضوع ایجاد بخش تخصصی پرورش ماهی درقفس و گروه بازسازی ذخایر مطرح و با اکثریت آراء به تصویب رسید.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code