به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در این نشست ابتدا همکاران موسسه مسائل و مشکلات موجود در حوزه تحقیقات و اجرا را مطرح کردند سپس آقای دکتر پورکاظمی رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور سوالات و مسائل مطرح شده را پاسخ دادند.
دکتر پورکاظمی با اشاره به اینکه باید همه ما انتقاد پذیر باشیم گفت: عامل فساد اصلی در جامعه بله قربان گوئی است که باید همه همکاران نسبت به اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سطح مدیریتی نیز اقدام نمایند. وی تأکید کرد که هر سه ماه یکبار باید این جلسات با موضوع و دستور کار مشخص برگزار گردد.
رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به ضرورت اجرای طرحهای تحقیقاتی درآمدزا اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه پژوهشی سال 94 موسسه همه همکاران برای رسیدن به این اهداف و اجرای برنامه ها باید به طوری دقیق و به موقع اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: باید نسبت به چابک سازی موسسه اقدام شود. نسبت اعضاء هیأت علمی به غیر هیأت علمی باید 1 به 2 باشد در حالی که در هم اکنون 1 به 5 است.
کمیته اجرائی موسسه می تواند با افراد بازنشسته که دارای مدارک بالای لیسانس هستند به صورت نیمه وقت قرارداد امضاء نماید.
رویکرد موسسه این است که موسسه ای چابک و پویا داشته باشیم و طرحهای تحقیقاتی کیفی تبدیل به دستاورد قابل استفاده و کاربردی باشد.
در انتها آقای دکتر پورکاظمی از برگزاری چنین نشستهائی استقبال کرد و گفت برگزاری این جلسات موجب نزدیکی دلها و آشنائیی بیشتر با مسائل و مشکلات و بررسی چگونگی رفع مشکلات و تنگناها خواهد شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code