چهارشنبه چهاردهم مرداد 1394 

چهل و دومین جلسه شورای پژوهشی موسسه برگزار شد

چهل و دومین جلسه شورای پژوهشی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور روز سه شنبه سیزدهم مرداد ماه با حضور رئیس و معاونین و رؤسای بخشهای تخصصی مؤسسه و رؤسای پژوهشکده های تابعه و اساتید دانشگاه در ستاد موسسه تهران برگزار شد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1334 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در این جلسه سیاستها و برنامه های علمی و پژوهشی و اولویتهای تحقیقاتی مؤسسه در سال 94 بررسی و به تصویب رسید.
همچنین مکانیسم داوری پروپوزالهای پیشنهادی ارائه و مقرر گردید که تعداد 400 داور در قالب 18 گروه تخصصی به منظور داوری پروپوزالهای پیشنهادی در چارچوب ضوابط تعیین شده اقدام نمایند.
ضرورت تشکیل بخش تجاری سازی در مؤسسه با توجه به سند چشم انداز 20 ساله کشور و قانون برنامه چهارم توسعه کشور به منظور بازاریابی یافته های تحقیقاتی از دیگر مواردی بود که در شورا مطرح و به تصویب رسید.
در این جلسه ضرورت امضای تفاهم نامه های پیشنهادی با سایر مؤسسات، مراکز، و دانشگاهها بررسی و برتداوم تفاهم نامه های مشابه تأکید شد.
برگزاری کنگره بین المللی آبزی پروری خاورمیانه و غرب آسیا و برگزاری همایش ملی- منطقه ای آبزی پروری ماهیان دریائی و برگزاری سمپوزیوم بین الملل میگو که در هیأت امناء مؤسسه به تصویب رسیده بود مورد بررسی قرار گرفت و تأیید شد.
در این جلسه مصوبات سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در مورد نحوه شرکت اعضای هیأت علمی در همایش های علمی بین المللی و فرصت های مطالعاتی جهت اطلاع اعضای شورا مطرح و بررسی گردید.
چگونگی جذب اعضاء هیأت علمی و سهمیه مؤسسه در سال 94 ارائه گردید و پیشنهاد شد که برای سال 95 تعداد 10 نفر سهمیه جدید جذب برای مؤسسه دیده شود.
روند اصلاح ساختار در ستاد و مراکز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت در این ساختار مؤسسه به پژوهشگاه تبدیل خواهد شد که دارای سه معاونت فناوری، پژوهشی و پشتیبانی در ستاد مؤسسه می باشد که مقرر گردید در جلسات جداگانه ای مرکز به مرکز بررسی و جمع بندی گردد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code