شنبه دهم مرداد 1394 

شورای هماهنگی مدیران موسسه و مراکز تابعه برگزار شد

شورای هماهنگی مدیران موسسه و مراکز تابعه روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 6 و 7 مرداد 94 در سالن کنفرانس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در تهران برگزار شد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1335 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در این جلسه روز سه شنبه مدیران کلیه مراکز و پژوهشکده ها عملکرد سال 93 و چهارماهه اول سال 94 خود را ارائه نمودند و مشکلات و تنگناهای پژوهشی خود را مطرح کردند سپس مدیران بخشهای تخصصی موسسه به تفکیک به تشریح عملکرد خود پرداختند و مسائل مطرح شده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
روز دوم معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه گزارشی از وضعیت اعتبارات موسسه و مراکز تابعه و ارائه راهکارها برای تأمین کسری اعتبارات را ارائه کرد.
در ادامه جلسه آقای دکتر خاوازی معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و هیأت همراه در جلسه حضور یافتند که آقای دکتر پورکاظمی رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور برای آشنائی بیشتر دکتر خاوازی به صورت خلاصه به معرفی موسسه و فعالیتهای مراکز تابعه پرداختند و سپس معاون آموزش و ترویج سازمان با بیان اینکه امروز با فعالیتهای موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور بیشتر آشنا شدم گفت: ما با توجه به پتانسیلی که در تلویزیون جهاد داریم می توانیم نسبت به معرفی بیشتر موسسه اقدام کنیم و معاونت ترویج و آموزش آمادگی کامل دارد که نسبت به آشنائی بیشتر مخاطبان با موسسه اقدام لازم را انجام دهد.
وی افزود: کمیته تدوین محتوا در سازمان تشکیل شده که در این کمیته خلاءهای تحقیقاتی را مشخص و طبق دستورالعملی به موسسات ابلاغ خواهد کرد تا ما بتوانیم بهره برداران و تولیدکنندگان بیشتری را جذب نمائیم، تهیه و تولید پوستر، مجله، نشریه ترویجی، فیلم، عکس، بروشورهای ترویجی و لوح فشرده چندرسانه ای، پیامک ها و .... از جمله فعالیتهائی برای اطلاع رسانی بیشتر به تولیدکنندگان و بهره برداران است. وی در ادامه تصریح کرد: ما سعی خواهیم کرد که شیوه ها و راههای کاربردی برای استفاده هر چه بیشتر مخاطبان را به راحتی در اختیار آنها قرار دهیم.
دکتر خاوازی گفت: حدود سه هزار سرباز سازندگی در حال جذب است که این سربازان در رشته های مرتبط با بخش کشاورزی تحصیل کرده اند تا ما بتوانیم از تخصص و ظرفیت آنها در راستای اهداف بلندمدت و کوتاه مدت وزارتخانه و سازمان و موسسات استفاده نمائیم.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code