سه شنبه دوازدهم خرداد 1394 

بازدید هیات ژاپنی از پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان

روز یکشنبه دهم خرداد 94 هیأتی دو نفره از کارشناسان آژانس همکاریهای بین المللی ژاپن JICA در پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان بندر عباس حضور یافتند
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1278 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان آقایان هارادا یوئیچی و فوجیئی ماسایوکی که به منظور بررسی وضعیت سواحل استان هرمزگان و ارزیابی توانمندیهای استان و در صورت امکان تدوین طرح مدیریت جامع آبهای ساحل جنوبی کشور به ایران سفر کرده‌اند توسط معاون دریایی و کارشناسان اداره کل محیط زیست استان هرمزگان همراهی می‌شدند.
بنابر این گزارش گروه مزبور در نشست مشترکی که با رییس و مسئولین بخش‌های تحقیقاتی پژوهشکده داشتند ابتدا دکتر مرتضوی رییس پژوهشکده پس از معرفی مختصری از پژوهشکده فعالیت‌های مرتبط با بررسی شرایط محیط زیست دریایی خلیج فارس و دریای عمان که توسط پژوهشکده انجام شده را ارائه داد.
در ادامه نشست، پرسش‌هایی در زمینه فعالیت‌های تحقیقاتی مورد اشاره توسط کارشناسان ژاپنی مطرح شد که توسط دکتر مرتضوی و مسئولین ذیربط پاسخ داده شد.
پس از نشست مذکور، هیئت اعزامی به بازدید از بخش‌های تحقیقاتی و آزمایشگاه‌ها پرداختند؛ در حین بازدید نیز پرسش‌هایی در زمینه دامنه فعالیت آزمایشگاه‌ها مطرح گردید که توسط مسئولین آزمایشگاه‌ها پاسخ‌های لازم ارائه گردید.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code