دوشنبه چهارم خرداد 1394 

هفتمین جلسه کمیته علمی و فنی موسسه برگزار شد.

هفتمین جلسه کمیته علمی و فنی موسسه با ریاست دکتر پورکاظمی رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور روز یکشنبه مورخ 1394 3 3 در سالن کنفرانس موسسه برگزار گردید
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1284 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در این جلسه دکتر ولی نسب رئیس اداره بین‌الملل موسسه گزارشی از کنفرانس تنوع زیستی در دوبی ارائه دادند. سپس اطلاعات علمی موظف شد به منظور ارتباط و تعامل بیشتر با انجمنهای علمی تعداد انجمنهای علمی شیلاتی کشور را شناسائی و متن تفاهم‌نامه‌ها را تهیه و برای تعاملات پیشنهاد ساختاری خود را ارائه دهد، همچنین بررسی چگونگی انعقاد تفاهم‌نامه با موسسه تحقیقات آبزی پروری و ماهیگیری (HAKI) مجارستان و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در زمینه‌های مختلف علوم شیلاتی از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود.
طبق بررسیهای بخش بهداشت و بیماریهای آبزیان موسسه براساس نمونه‌برداری از استخرهای مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی یاسوج مشخص شده که این مرکز عاری از هرگونه بیماری ویروسی می‌باشد.
گشت دریائی ارزیابی ذخایر موسسه در شش ماهه دوم از چابهار آغاز و در نهایت در اواخر سال در خوزستان پایان می‌یابد که ضرورت دارد پایش دریائی در طول سال و در مقاطع زمانی مختلف انجام پذیرد.
و مقرر گردید مکاتبه با ارگانهای ذیربط دریایی شامل موسسه اقیانوس شناسی، سازمان زمین شناسی، سازمان نقشه‌برداری، سازمان محیط زیست، دانشگاه علوم دریائی، و ..... درخصوص گشت تحقیقاتی کشتی فردوس صورت پذیرد.
مقرر گردید تمامی مکاتبات بین‌المللی از این پس با عنوان انگلیسی موسسه به شرح ذیل انجام پذیرد:
Iranian Fisheries Science Research Institute (IFSRI)
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code