سه شنبه یکم اردیبهشت  1394 

عملکرد پ‍ژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در سال 93

گزارش عملکرد سال 93 و پیش بینی و ارائه برنامه های پژوهشی سال 94 پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان بندرعباس طی جلسه ای درستاد مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور ارائه و مورد بررسی قرار گرفت
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1244 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور دکتر محمد صدیق مرتضوی رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان (بندرعباس) و معاونین ایشان در جلسه‌ای که صبح روز دو شنبه مورخ 94/1/31 در سالن کنفرانس مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور برگزار شد عملکرد سال 93 پژوهشکده را ارائه و برنامه‌های پیش‌بینی شده سال 94 را ارائه نمود.
وی فعالیتهای پژوهشکده در حوزه های پژوهشی، اطلاعات علمی، بین‌الملل، روابط عمومی و برنامه‌ریزی و بودجه را در سال 93 ارائه و از عملکرد پژوهشکده دفاع کرد و برنامه‌های آتی پژوهشکده را به منظور رسیدن به یافته‌های علمی و دستاوردهای تحقیقاتی بیان داشت.
دکتر مرتضوی تعداد یافته های تحقیقاتی سال 93 پژوهشکده را 15 مورد عنوان کرد و گفت : پژوهشکده در سال 94 تعاملات ملی و بین المللی خود را افزایش خواهد داد و نسبت به دریافت منابع مالی از فروش دانش فنی اقدام خواهد کرد.
در پایان دکتر پورکاظمی رئیس مؤسسه و دکترحسین‌زاده معاون پژوهشی رهنمودهای لازم به منظور افزایش کارائی در دستاوردها و نتایج کاربردی پروژه‌ها و نوآوری را ارائه نمودند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code