دوشنبه سی و یکم فروردین 1394 

تودیع و معارفه رئیس مرکز تحقیقات ژنتیک و اصلاح نژاد ماهیان سردآبی شهید مطهّری یاسوج

دکتر محمد پور کاظمی رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور طی حکمی آقای دکتر علیرضا قائدی را به سرپرست مرکز تحقیقات ژنتیک و اصلاح نژاد ماهیان سردابی شهید مطهّری یاسوج منصوب کرد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1509 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز تحقیقات ژنتیک و اصلاح نژاد ماهیان سردابی شهید مطهّری یاسوج روز یکشنبه مورخ 94/01/30 با حضور رئیس موسسه آقای دکتر پورکاظمی، معاون تحقیقاتی موسسه آقای دکتر حسین زاده و رئیس حراست موسسه آقای افشارنژاد و همچنین آقای دکتر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، دکتر صلاحی رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و آقای موسوی نژاد مدیر شیلات استان در سالن اجتماعات مرکز برگزار شد.
جلسه با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز شد. در ابتدا آقای دکتر گرجی پور ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی خدمت مهمانان، گزارشی از عملکرد خود، موانع و مشکلات و همچنین راهکارهایی جهت پیشبرد اهداف مرکز ارائه نمود.
سپس آقای دکتر پورکاظمی رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله دکتر گرجی پور، با بیان اینکه مرکز تحقیقات یاسوج جزء مراکز جدید می باشد، نیروی انسانی متخصص و بهبود زیرساختها را از اولویت های اساسی مرکز برشمرد و از مسئولین استانی خواست در راستای پیشبرد اهداف مرکز نهایت همکاری را داشته باشند. وی همچنین دکتر قائدی را فردی شایسته و تحقیقاتی دانسته، که می تواند در جهت پیشبرد رسالتهای مرکز گامهای مؤثری بردارد. دکترپورکاظمی با بیان اینکه مؤسسه در سال جدید مبلغ پانصدمیلیون تومان به مرکز یاسوج کمک خواهد کرد افزود: این در صورتی است که مرکز بتواند در زمینه اصلاح نژاد گامهای موثری برداشته و دارای لاین مولدین اصلاح نژادی شود.
در ادامه جلسه آقای دکتر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از زحمات دکتر گرجی پور، حمایت از مرکز تحقیقات ژنتیک و اصلاح نژاد را وظیفه خود دانسته و بیان نمود در صورتی که مرکز بتواند برنامه جامع و مدونی جهت نیل به اهداف عالیه داشته باشد، سازمان جهاد کشاورزی از هرگونه حمایت مادی، معنوی و آموزشی دریغ نخواهد کرد. وی همچنین قول مساعد داد که نهایت همکاری را در جهت جذب اعتبار از نهادهای مختلف داشته باشد.
در این جلسه آقای دکتر قائدی رئیس جدید مرکز نیز ضمن قدردانی از زحمات دکتر گرجی پور، اهداف مرکز را به دو بخش کوتاه مدت و بلندمدت تقسیم نمود که در بخش کوتاه مدت، بحث درآمدزایی، توسعه زیرساختها و به روز کردن پرسنل و در بخش بلندمدت، تولید محصولات اصلاح نژادی را از اولویت های خود برشمرد.
در ادامه جلسه نیز دکتر صلاحی رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان و آقای مهندس موسوی نژاد مدیر شیلات استان به ایراد سخنرانی پرداختند.
بعد از جلسه تودیع و معارفه، آقای دکتر پورکاظمی در جلسه ای با پرسنل مرکز ضمن شنیدن مسائل و مشکلات مرکز، به بیان دیدگاههای خود پرداخته و راههای رسیدن به اهداف اصلی مرکز را برشمرد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code