دوشنبه بیست و چهارم فروردین 1394 

برگزاری دومین جلسه کمیته علمی و فنی مؤسسه

دومین جلسه کمیته علمی و فنی مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور با ریاست دکترهمایون حسین زاده معاون پ ژوهشی مؤسسه روز یکشنبه مورخ 94 1 23 در سالن کنفرانس مؤسسه برگزار گردید
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1206 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور دراین جلسه ادامه گزارش شاخص‌های پژوهشی مؤسسه درسال 93 بر مبنای شاخص‌های سازمان تات و وزارت علوم توسط بخش پژوهشی ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین در ادامه درخواست تعاونی ساورز مبنی بر همکاری و مشارکت مؤسسه با تعاونی مذکور در زمینه تکثیر و تولید بچه ماهی خاویاری، و قزل آلا و تولید خاویار در مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی شهید مطهری یاسوج مطرح که پس از بحث و بررسی با توجه به اینکه رسالت مؤسسه اجرای طرحهای تحقیقاتی است مقرر شد تا اطلاع ثانویه مؤسسه با تعاونی مذکور مشارکت نداشته باشد.
در ادمه جلسه دکتر پورکاظمی رئیس موسسه اظهار داشت : مؤسسه آمادگی دارد با شرکتهای خصوصی وتعاونی‌ها درصورتی مشارکت و همکاری داشته باشد که در نتیجه این همکاری بهترین لاین اصلاح نژاد شده خارجی وارد ایران شود تا بیوتکنیک آن برای کشورمان بومی‌سازی شود و به نوعی دانش فنی طرحها بدست آید.
درادامه جلسه شیوه نامه درج نام مؤسسه و مراکز تابعه به فارسی و انگلیسی به منظورارسال به دبیرخانه شورای انتشارات سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی بررسی شد. همچنان فرم داوری طرح‌های صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشورارائه و بررسی شد که قرارشد فرم مورد نظر به منظور تکمیل دراختیارمدیران بخشها قرار گیرد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code