سه شنبه بیست و یکم بهمن 1393 

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و تجلیل از بازنشستگان موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور

مراسم گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و تجلیل از بازنشستگان موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور روز دوشنبه 93 11 20 با حضور ریاست مدیران و کارکنان موسسه در محل سالن کنفرانس برگزار گردید
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1212 مرتبه | 0 نظر

بنابر گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در این جلسه دکتر پور کاظمی رئیس موسسه با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و ذکر ایام خاطره انگیز این حادثه بزرگ تاریخی و تحول بنیادی که در سرنوشت ملت ایران پدید آورد و سر منشاء تحولات جهانی گردید سخنانی ایراد کردند و یاد و خاطره امام امت و شهیدان بزرگ انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. همچنین دکتر شریف پور معاون برنامه ریزی و پشتیبانی نیز ایام دهه فجر را تبریک گفته و با بزرگداشت این ایام و پیروزیهای ملت ایران بعد از انقلاب تداوم انقلاب و پیروزیهای ملت ایران را خواستار شد.

در این مراسم از همکارانی که خدمت اداری آنان پایان یافته بود تقدیر و تجلیل بعمل آمد و هدایایی به رسم یادبود توسط ریاست موسسه به آنان تقدیم گردید. در این جلسه که همکاران سالهای گذشته نیز حضور داشتند با ذکر خاطرات شیرین و جذاب خود گرمی و نشاط شایسته ایام مبارک دهه فجر را به مجلس بخشیدند. سپس دکتر پورکاظمی رئیس موسسه خبر خوش پرداخت پاداش پایان خدمت همکاران سالهای قبل تا پایان سال 1392 را در سال آینده اعلام نمودند که باعث مسرت مضاعفی برای همگی همکاران گردید. همچنین راهکارهای همکاری آنان با موسسه در قالب شرکتهای دانش بنیان در تبادل نظرات بین مدیران وکارکنان مورد تاکید قرار گرفت و ریاست موسسه از همکاری آنان استتقبال نمود.

این مراسم در فضایی آکنده از شور و نشاط حاضران و توزیع گل بین آنان پایان یافت.

انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code