به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران موسسه روز سه شنبه مورخ 93/11/21در سالن کنفرانس موسسه برگزار شد که در این جلسه آقای دکتر پورکاظمی رئیس موسسه ابتدا با گرامیداشت دهه مبارک فجر یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را گرامی داشته و ابراز امیدواری کرد که همه ما بتوانیم پاسدار خون شهدا باشیم.

آقای دکتر پورکاظمی با اشاره به ضرورت هدفمندی جلساتی که برگزار می شود تصریح کرد جلسات باید در راستای رفع مسائل و مشکلات و ا رائه پیشنهادات باشد و صرفاً برگزاری جلسه بدون هدف هیچ سودی نخواهد داشت و باید مصوبات جلسه به نحو احسن پیگیری و به نتیجه برسد.

رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور بر ضرورت برنامه ریزی برای تدوین برنامه سال 94 موسسه تاکید کرد و افزود: برنامه سال 94 در دو قسمت تحقیقاتی و اجرایی باید بررسی و هرچه سریعتر ارائه گردد.

در ادامه جلسه مدیران موسسه اخباری از فعالیتهای بخشهای خود ارائه دادند و مباحث مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سپس آقای دکتر شریف پور معاون برنامه ریزی موسسه مصوبات جلسه قبل را مطرح و از پیگیری کنندگان خواست که نتیجه اقدامات خود را اعلام نمایند.

در پایان از زحمات و تلاشهای آقای اکبر فداکار در طول تصدی مسئولیت دفتر ریاست موسسه تشکر و قدردانی بعمل آمد و به ایشان لوح تقدیر اهداء شد.

انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code