سه شنبه سی ام دی 1393 

توسعه همکاری سازمان فائو و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور

توسعه همکاری و ارتباط بیشتر در دستور کار سازمان فائو و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور قرار گرفت به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در جلسه ای که روز یکشنبه مورخ 93 10 28در محل دفتر نمایندگی فائو برگزار گردید
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1160 مرتبه | 0 نظر

آقای دکترپور کاظمی،رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و آقای دکترSerge R. Nakouziنماینده جدید فائو در جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت تعامل و ارتباط بیشتر و همکاریهای فیمابین تاکید کردند.

در این جلسه آقای دکتر پور کاظمی ضمن خوشامدگویی، توضیحاتی درباره اهم فعالیتهای تحقیقاتی موسسه با تاکید بر برقراری هرچه بیشتر ارتباط با سازمان فائو ارائه کرد.از اهم موضوعات مورد بحث ، قرارداد همکاری مشترک با فائو پاکستان در خصوص انجام گشت دریایی در آبهای آن کشور ونقش مثبت نمایندگی فائو در تهران ، موضوع ذخایر آرتمیای دریاچه ارومیه و پروژه های آتی که در این اکوسیستم آبی اجرایی خواهد شد ،حضور محققین موسسه در نشست های تخصصی وفنی فائو از جملهRecofi و....

همچنین برای آشنایی هرچه بیشتر آقای ناکوزی با توانمندیهای موسسه بطور رسمی از ایشان دعوت به عمل آمد تا در آینده نزدیک بازدیدی از یک یا چند مرکز/ پژوهشکده تحقیقاتی زیر مجموعه موسسه تحقیقات علوم شیلاتی داشته باشند .

آقای دکتر نا کوزی نیز بر توسعه همکاریهای فیما بین موسسه با فائو تاکید فراوان داشته وگفت که سعی دارند تا حلقه ارتباطی میان تحقیقات ویافته های تحقیقاتی را با صنعت وواحد های بهره برداربرقرارنمایند تا این یافته ها کاربردی تر شوند. همچنین وی بطور جامع در مورد مباحث طرح شده بحث وتبادل نظر داشته و دیدگاه کلان خود در راستای تسهیل همکاریها وبرقراری ارتباطات را بیان نمود.

انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code