سه شنبه بیست و سوم دی 1393 

دکتر شریف پور معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه، ضرورت تشکیل شورای مشورتی کارکنان موسسه را الزامی دانست.

نخستین جلسه شورای مشورتی کارکنان موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور روز چهارشنبه مورخ 93 10 17با حضور بیش از 30 نفر از کارمندان موسسه در سالن کنفرانس برگزار شد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1222 مرتبه | 0 نظر

به گزارش روابط عمومیموسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در این جلسه آقای دکتر شریف پور معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه ضرورت تشکیل چنین شورایی را بسیار الزامی دانست و گفت: ما از تشکیل چنین شورایی حمایت می‌کنیم ولی چون در تشکیلات مجموعه فعالیت چنین شورایی تعریف نشده ، لذا مصوبات شورا برای موسسه نمی‌تواند لازم‌الاجرا باشد.

در ادامه آقای مهندس توکل مدیر امور اداری با اشاره به اینکه شیوه نامة ارتقاء اعضاء غیرهیئت علمی ابلاغ شده است گفت: ما باید نماینده‌ای را از سوی موسسه برای سازمان تات معرفی کنیم تا در جلسات مربوط به ارتقاء کارکنان و دیگر موضوعات مطرح در این جلسات حضور داشته باشد.

سپس آقای دکتر صدریان نماینده کارکنان در جلسه گفت: در این جلسه همچنین باید افرادی را برای نمایندگان شورای مشورتی موسسه انتخاب نمائیم.

در پایان جلسه با رأی گیری تصویب شد که این شورا به نام شورای مشورتی کارمندان نامگذاری گردد.همچنین طی رأی گیری انجام گرفته افراد ذیل به عنوان شورای مشورتی کارمندان انتخاب شدند:

1-سرکار خانم احمدی با 25 رأی

2- آقای منصور صدریان با 23 رأی

3- آقای مهدی نامدار با 18 رأی

4- آقای سلیم جو با 18 رأی

5- آقای عطوفت شمسی با 17 رأی

6- آقای غفور شیخ با 15 رأی

7- آقای دکتر نظام آبادی با 13 رأی

همچنین آقای افشارنژاد و سرکار خانم نصیری هر دو با 12 رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

همچنین طی رأی گیری انجام گرفته آقای دکتر صدریان با 17 رأی به عنوان نماینده کارگروه ارتقاء اعضای غیر هیئت علمی انتخاب شد.

انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code