سه شنبه نهم دی 1393 

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته پژوهش

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته پژوهش پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس ودریای عمان بندرعباس
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1148 مرتبه | 0 نظر

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در استان هرمزگان با برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی آغاز گردید. نمایشگاه هفته پژوهش با حضورآقای دکترجادریاستاندار محترم استان هرمزگان، آقای دکتر برومندمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی،آقای سید عبدالمحمد سجادی مدیرکل پدافند غیر عامل استان،آقای عباس امینی زاده شهردار بندرعباس، دکتر شیخی رییس دانشگاه هرمزگان و سایر مقامات دانشگاهی و استانی افتتاح گردید.

در بازدید از غرفه پژوهشکده،جناب آقای جادری از زحمات و تلاش پژوهشگران پژوهشکده اکولوژی تقدیر و تشکر کردند. این نمایشگاه در سالن بصیرت دانشگاه هرمزگان، با حضور دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی و اجرایی استان از پانزدهم تا بیستم آذر ماه دایر بود وپژوهشکده اکولوژی خلیج فارس ودریای عمان با به نمایش گذاشتن مهمترین دستاوردهای پژوهشی خود حضوری فعال در این نمایشگاه داشت.

در این هفته،آقای دکتر مرتضوی ریاست پژوهشکده اکولوژی و خلیج فارس نیز در مصاحبه ای با حضور نمایندگان نشریات و روزنامه نگاران محلی، عناوین اهم فعالیت های تحقیقاتی،پروژه ها و عملکرد پژوهشکده را بیان داشتند ؛ ایشان متذکر شدند که پژوهشکده اکولوژی درحال حاضر 34 عنوان پروژه ی جاری و 9 قرارداد پژوهشی با سازمانها منعقد نموده است. از اهم فعالیت های پژوهشکده می توان به 3 مورد اختراع، برگزاری 10 مورد دوره ترویجی و کوتاه مدت، 66 عنوان مقاله چاپ شده در مجلات خارجی و داخلی ، 37 عنوان مقاله ارائه شده در کنفرانس های ملی و بین المللی و پذیرش 7 دانشجوی دکترای پژوهش محور اشاره نمود.

در راستای انتخاب سالانه پژوهشگر نمونه در ایام بزرگداشت هفته پژوهش، خانم مریم معزی از پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان به عنوان پژوهشگر برتر استانی از میان مراکز تحقیقاتی انتخاب شدند. همچنین امسال برای اولین بار، انتخاب استانی فناور برتر همزمان با هفته پژوهش انجام گردید و آقای حجت الله فروغی فرد از پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در میان سه فناور برتر استانی رتبه نخست را بدست آوردند.

انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code