به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر_ ساری، بابایی کارنامی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در پژوهشکده حضور یافت و جلسه ای با حضور  نصراله زاده، رئیس پژوهشکده، صفری معاون تحقیقاتی و مسئولین بخش های تحقیقاتی تشکیل شد.
در ابتدای جلسه رئیس پژوهشکده به  معرفی اجمالی، پتانسیل های موجود و همچنین  طرح های انجام شده در پژوهشکده پرداخت و در ادامه توضیحات مبسوطی از شناور تحقیقاتی گیلان و ویژگی های منحصر به فرد آن و همچنین مشکلات اعتباری در خصوص تعمیرات و داکینیگ آن ارائه شد.
در ادامه، بابایی کارنامی ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده گفت: رایزنی های لازم با معاونت بودجه وزارت جهاد کشاورزی در خصوص بازدید از پژوهشکده و تامین اعتبارات شناور تحقیقاتی گیلان انجام خواهد گرفت.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد همه تلاش خود را خواهد کرد تا با همکاری دانشگاه کشاورزی ساری، زمین ۱۰۰ هکتاری مجاور پژوهشکده برای پرورش پایلوت میگو وانامی آماده سازی شود.
در خصوص تولید صنعتی تولید امگا ۳ از روغن ماهی که در حال انجام با شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران هست، نیز گفت: حمایت های لازم اعتباری از طریق رایزنی با وزرات صمت را خواهد داشت.
در خاتمه حاضرین از سایت پرورش کپور در سیستم الگی فلاک پونیک و همچنین مزرعه پرورش میگو بازدید کردند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code