یک شنبه بیست و پنجم شهریور 1403 

نشست تخصصی تعیین راهکارهای همکاری با مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از توانمندی‌های مرکز تحقیقات آرتمیای کشور بازدید کرد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 83 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط‌عمومی مرکز تحقیقات آرتمیای کشور_ ارومیه، شنبه ۲۴ شهریور ماه مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی در راس هیئت کارشناسی با هدف توسعه همکاری، از توانمندی‌های مرکز بازدید کردند.
در حاشیه این بازدید طی نشستی رئیس مرکز در گزارشی از پروژه‌های تحقیقاتی ملی و استانی در زمینه آبزی‌پروری و آرتمیا که توسط محققان در دست اجراست اطلاعات مبسوطی ارائه کرد.
علی نکوئی فرد ضمن اشاره به پتانسیل‌های بسیار مطلوب در راستای توسعه آبزی‌پروری گونه‌های اقتصادی و زودبازده مانند: آرتمیا و شاه‌میگوی آب شیرین، گفت: این مرکز آماده برای راهنمائی و هدایت سرمایه‌گذاران است.
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی وجود این مرکز ملی در استان و پتانسیل‌های کارشناسی و آزمایشگاه‌های تخصصی و معتمد محیط ‌زیست را یکی از توانمندی‌های پشتیبانی مدیریت تحت سرپرستی خود ذکر کرد.
سپس محمد دمکری ادامه داد، صنایع شیلاتی در استان دارای زمینه رشد و توسعه بسیار زیادی دارد که با وجود دستاوردهای مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و مرکز تحقیقات آرتمیای کشور می‌تواند به بهره مناسب و تولید و خودکفایی و اشتغال‌زایی در زمان کوتاهی برسد و مدیریت تحت سرپرستی‌اش از این موضوع حمایت می‌کند.
همچنین در خصوص صدور مجوز برای قرارداد توسعه آرتمیا در سیستم گلخانه که توسط شرکت فناور در مرکز در حال اجراست بحث‌ و بررسی شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code