چهارشنبه سیزدهم تیر 1403 

بازدید از مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور_ چابهار

مسئولین بهداشت و بیماریهای آبزیان سازمان دامپزشکی کشور، اداره کل دامپزشکی استان، معاونت استان و شهرستان های چابهار و کنارک از مرکز و کارگاه تحقیقات آبزی پروری بازدید کردند.
اخبار مهم سایت | بازدید: 107 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور_چابهار، عبدی مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان سازمان دامپزشکی کشور و بنی طالب رئیس گروه بهداشت و مدیریت بیماری های ماهیان دریایی و آبزیان زینتی آن سازمان به همراه سرگزی مدیر کل دامپزشکی استان و داودی رئیس آبزیان استان و هیأت همراه از معاونت دامپزشکی شهرستان چابهار و اداره دامپزشکی شهرستان کنارک از کارگاه تحقیقات آبزی پروری و آزمایشگاه های مرکز بازدید کردند. در این بازدید اشکان اژدری، رئیس مرکز از اقدامات و پروژه های در حال اجرای مرکز و همکاری های مشترک گزارشی ارایه کرد.
عبدی در خصوص کارگاه تحقیقات آبزی پروری و آزمایشگاه های مرکز بر اساس اصول GMP و استانداردهای روز بهداشت و بیماری های آبزیان و اینکه بتوان با رعایت اصول قرنطینه و بهداشت، همزمان تحقیقات مختلف با آبزیان را انجام داد و نظرات فنی خود را ارایه کرد.
علاوه بر این از همکاری های مشترک در سطح ستاد و استان قدردانی کرد و بر الگوگیری از اقدامات انجام شده در خصوص مرکز SPF ماهی قزل آلا در شهرستان تنکابن (که با پیگیری های معاونت پژوهشی و بخش بهداشت و بیماری های مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور انجام شده است)، تأکید کرد.
همچنین در جلسه تخصصی در دفتر رئیس مرکز با حضور معاونت پژوهشی، رئیس بخش آبزی پروری و مدیر طرح و برنامه در خصوص برنامه های پژوهشی مرکز در زمینه بهداشت و بیماریهای آبزیان و آینده پژوهی لازم به منظور پایداری تولید و بهبود مستمر در آبزی پروری میگو و ماهیان دریایی با مهمانان بحث و تبادل نظر شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code