چهارشنبه ششم تیر 1403 

سومین جلسه شورای پژوهشی انستیتو تحقیقات بین المللی ماهیان خاویاری

تاكید معاون پژوهش و فناوری انستیتو بر ارائه پروژه های تحقیقاتی كاربردی بر مبنای اسناد بالادستی و شورای راهبردی شیلات ایران در سومین جلسه شورای پژوهشی
اخبار مهم سایت | بازدید: 123 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی انستیتو تحقیقات بین المللی ماهیان خاویاری، سومین جلسه شورای پژوهشی انستیتو در سال جاری با حضور معاونین و اعضای شورا با هدف بررسی گزارش عملکرد سه ماهه بخش های تحقیقاتی و سایر موضوعات پژوهشی برگزار شد.
در ابتدای جلسه، محسنی دبیر  شورا و معاون پژوهش و فناوری انستیتو با اشاره به بازدید اخیر آیت الله ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از انستیتو و محورهای اصلی گفتگو با وی نظیر اهمیت توسعه و رونق صنعت آبزی پروری پایدار و دانش بنیان ماهیان خاویاری، ضرورت فعالیت های پژوهشی کاربردی در راستای ارتقای سطح تولید و بهبود کیفیت  و ایجاد اشتغال، ابراز امیدواری کرد و حمایت  ها و اقدامات  مؤثرتری از فعالیت های تحقیقاتی در این حوزه صورت پذیرد.
همچنین در سخنان خود تاکید کرد پروژه های فناورانه و ارتباط با صنعت در اولویت بخش های تحقیقاتی قرار گیرد.
محسنی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های پژوهشی انجام شده در بخش های تحقیقاتی در طی سه ماهه گذشته تاکید کرد پروژه های پیشنهادی از سوی بخش ها باید فناورانه و  بر اساس اولویت های بالادستی و شورای راهبردی سازمان شیلات ایران بوده و محققین باید نهایت همت خود را در راستای تکمیل و کاهش پروژه های معوقه به کارگیرند.
موضوع بعدی جلسه بحث اصلاحیه دو عنوان پروژه تحقیقاتی بود که توسط جلیل پور مدیر بخش خدمات فنی تحقیقاتی انستیتو ارائه و پس از بحث و تبادل نظر توسط اعضای شورا اصلاحات مورد نظر انجام شد.
در ادامه هر یک از مدیران بخش های تحقیقاتی نقطه نظرات خود را در خصوص چالش های موجود در بخش های تحقیقاتی بیان کردند که تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code