چهارشنبه ششم تیر 1403 

برگزاری کارگاه آموزشی تحت عنوان شناسایی، مدیریت و کنترل شکوفایی ریز جلبک سیانوفیت در مزارع میگو

گارگاه آموزشی _ ترویجی تحت عنوان شناسایی، مدیریت و کنترل شکوفایی سیانوفیت در مزارع میگو در مجتمع پرورش میگوی شرکت کشت و صنعت مکران و مجتمع پرورش میگوی شهید صنعتی گواتر برگزار شد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 110 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومي مركز تحقيقات شيلات آبهای دور_ چابهار، با هدف ترویج نتایج پروژه های پایش فاکتورهای فیزیکو شیمیایی و زیستی آب مزارع پرورش میگوی استان (روز مزرعه)، کارگاه آموزشی_ترویجی تحت عنوان شناسایی، مدیریت و کنترل شکوفایی سیانوفیت در مزارع میگو در راستای آموزش کارشناسان و ارتقاء مدیریت فیتوپلانکتونی مزارع با توجه به مشکلات عدیده مزارع میگو در استان با حضور اژدری رئیس مرکز، زهرا امینی رئیس بخش اکولوژی، آژنگ رئیس بخش آبزی پروری مرکز، همچنین رئیس بهداشت و بیماری آبزیان از اداره کل دامپزشکی استان و معاونت دامپزشکی شهرستان کنارک به همراه کارشناسان مزارع برگزار شد.
در این دوره آموزشی رئیس و روسای بخش های اکولوژی و آبزی پروری مرکز مطالبی در مورد شناسایی و معرفی سیانوفیت ها،  پارامتر های آب ، شرایط بروز آنها در منطقه، مشکلات و نحوه کنترل آنها ارائه دادند.
در پایان، حاضرین در دوره، مسائل و مشکلات تجربه های خود را در قالب پرسش مطرح کردند که راه حل برای رفع آنها از طرف مدرسين دوره ارائه شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code