سه شنبه بیست و نهم خرداد 1403 

برگزاری روز مزرعه در جزیره هرمز، بندرعباس (مسجد سورو)، جزیره قشم بنادر صیادی سوزا و درگهان

در راستای برنامه روز مزرعه با همکاری اتحادیه تعاونی های صیادی هرمزگان فاز دوم برنامه های استانی روز مزرعه با محور "مشارکت جامعه صیادی در حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان" برگزار شد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 117 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان_ بندرعباس، در راستای برنامه روز مزرعه با همکاری اتحادیه تعاونی های صیادی هرمزگان فاز دوم برنامه های استانی روز مزرعه با محور "مشارکت جامعه صیادی در حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان" توسط علی سالارپوری با موضوع: تحلیل وضعیت ذخایر آبزی و ضرورت بازسازی ذخایر در هرمزگان، سیامک بهزادی با موضوع: مکان یابی و احداث زیستگاهای مصنوعی به منظور بازسازی ذخایر آبزیان، از اعضاء هیئت علمی پژوهشکده به ترتیب در جزیره هرمز، بندرعباس (مسجد سورو)، و در جزیره قشم بنادر صیادی (سوزا و درگهان) برگزار شد.
در برگزاری این نشست ها با تشریح آخرین وضعیت ذخایر گونه های مهم تجاری و اقتصادی استان، معرفی ذخایر گونه های در معرض خطر به ارائه راه کارهای حفظ ذخایر و زیست بوم های دریایی در جهت دست یابی به صید پایدار پرداخت.
در ادامه صیادان معزز و زحمتکش در تمامی بنادر صیادی همانند: صیادان حوزه شرق استان دغدغه های خود را از روش های صید مخرب همچون پدیده شب چراغی، سایر روش های ممنوعه بیان کردند و از مقامات استان در خواست برخورد جدی و قاطع در این زمینه شدند.
فاز سوم برنامه های روز مزرعه با موضوعیت "مشارکت جامعه صیادی در حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان"، در غرب استان هرمزگان در برنامه های آتی در سال جاری اجراء خواهد شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code