سه شنبه بیست و نهم خرداد 1403 

نشست شورای جهاد کشاورزی استان

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اعضای شورای کشاورزی استان، با استاندار گیلان دیدار کردند.
اخبار مهم سایت | بازدید: 107 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی کشور_ گیلان، هم زمان با هفته جهاد کشاورزی شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ جلسه شورای کشاورزی استان با حضور اسدلله عباسی، استانداری گیلان جمعی از توليد کنندگان، شرکت های دانش بنیان و فعالین حوزه کشاورزی در سالن غدیر استانداری برگزار شد.
در این نشست ابتدا صالح محمدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گزارشی از عملکرد بخش های کشاورزی استان در سال گذشته را ارایه کرد و از رشد خوب و قابل قبول آبزی پروری و افزايش توليد بچه ماهيان برای رهاسازی و ساير محصولات كشاورزی در استان گيلان خبر داد و از همه دستگاه های اجرايی، مراكز تحقيقاتی، پژوهشكده ها، موسسات و دانشگاه ها در حوزه كشاورزی تشكر كرد.
در ادامه استاندار با بیان اینکه سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی در واقع جهادگران عرصه تولید و تامین امنیت غذایی کشور هستند، حمایت از سرمایه‌گذاران، اعطای تسهیلات و فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم را برای بالا بردن کیفیت و تولید انواع محصولات کشاورزی ضروری دانست.
وی با تبریک هفته جهاد کشاورزی و با تاکید بر لزوم توجه به تولید انواع محصولات کشاورزی در استان عنوان کرد باید از ظرفیت‌های کشاورزی در گیلان نهایت بهره برداری صورت گیرد تا منجر به اشتغال پایدار شود.
در پایان این جلسه از تعدادی تولیدکنندگان برتر استانی در حوزه محصولات کشاورزی تجلیل به عمل آمد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code