به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر_ ساری، حسینی معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران به همراه بابایی رئیس مرکز رشد دانشگاه از پژوهشکده بازدید کردند.
ابتدا رئیس پژوهشکده  به معرفی اجمالی پژوهشکده و دستاوردهای به دست آمده و ظرفیت های موجود پرداخت و در ادامه نقاط همکاری فی مابین دانشکده فنی و حرفه ای و پژوهشکده را مورد بررسی قرار داد.
سپس معاون پژوهشی دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در پژوهشکده و آشنایی با فعالیت های این مجموعه گفت: با علم شما و پژوهش هایی که انجام شده و پنجه های کارآمدی که دانشجوهای ما دارند می توانیم کارهای مشترک خوبی انجام دهیم. وی همچنین ادامه داد: اعتقاد ما این است که حوزه پژوهشی به تخصصی رسیده که اگر این تخصص ها را کنار هم جمع کنیم استفاده بهینه رخ می دهد.
حسینی به این موضوع هم اشاره کرد که با توجه به توانمندی های مرکز ناوبری محمودآباد وابسته به این دانشگاه این شرایط وجود دارد تا در خصوص ارتقای ناوبری کشتی تحقیقاتی پژوهشکده همکاری های لازم به عمل آید.
وی همچنین در خصوص ساخت و طراحی دستگاه های خشک کن برای بیوسیلاژ، هواده در صنعت آبزی پروری و همچنین اجرای طرح پایلوت در مزرعه الگویی بیوفلاک در دانشگاه اعلام همکاری کرد.
در ادامه به دلیل وجود تخصص های مختلف علوم شیلاتی اعضای  هیات علمی  پژوهشکده مقرر شد تا در زمینه اجرای کارگاه های آموزشی و تدریس و دوره های کارآموزی و کارورزی همکاری جدی صورت پذیرد.
ودر آینده ای نزدیک تفاهم نامه ای بین پژوهشکده و دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران به امضا برسد.
در پایان، مهمانان از بخش های تخصصی و پروژه های در حال اجرای پژوهشکده بازدید کرده و از نزدیک با توانمندی های پژوهشکده آشنا شدند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code