به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی_ گرگان، جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی در راستای توسعه همکاری های مشترک پژوهشی_ ترویجی برگزار شد. ابتدا فاضل رئیس مرکز ضمن خوشامد گویی توضیحاتی در خصوص ضرورت توسعه همکاری های پژوهشی در زمینه بهبود پرورش انواع ماهیان و میگو با هدف ارتقای تولید و ایجاد اشتغالزایی و تامین پروتئین مورد نیاز جامعه را ارائه داد.
در ادامه حسینی، معاون پژوهشی مرکز نیز بر اهمیت برگزاری نشست های علمی تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی، روز مزرعه، انجام بازدیدهای میدانی از مزارع میگو سخن گفت.
نصیری، معاون آبزی پروری اداره کل شیلات نیز بر اهمیت برگزاری جلسات هم اندیشی و برنامه ریزی کارگروه های ترویجی، جهت بهره برداران،کارشناسان و مدیران مزارع میگو در بخش اجرا و ساخت ساختارهای مناسب مانند: احداث استخرهای نرسری و تکثیر میگو براساس نیاز و رفع مشکلات مجتمع میگوی گمیشان که موجب افزایش بازدهی و تولید بیشتر در استان می گردد توضیحاتی ارائه کرد.
در پایان پس از بحث و بررسی های لازم تصمیمات مقتضی به منظور اجرای بهینه امور فوق اتخاذ شد.
این جلسه با حضور رئیس و معاون پژوهشی مرکز، معاونت آبزی پروری اداره کل شیلات و کارشناسان مرتبط به منظور بررسی راهکارهای توسعه همکاری های علمی پژوهشی و ترویجی مشترک در محل دفتر رئیس مرکز برگزار شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code