به گزارش روابط عمومی مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان_ یونیدو، نشست تخصصی   با هدف الگوبرداری و آشنایی با عملکرد ایستگاه نوآوری شریف برگزار شد.
از اهداف اصلی ایستگاه نوآوری شریف تسهیل ورود کارآفرینان ایرانی به عرصه فعالیت در زیست بوم فناورانه داخلی است که باتوجه به حضور شرکت های موفق حوزه های مختلف کسب و کار در این مجموعه، امکان ایجاد شبکه ارتباطی گسترده و تعریف پروژه کاری مشترک میان فعالان این عرصه فراهم گردیده است.
ابتدا صیاد بورانی چکیده ای از فعالیت های مرکز ملی فرآوری آبزیان، قرارداد مشارکت تحقیقاتی مرکز با شرکت الماس آدرین پارس و خط تولید فرآورده های متنوع شیلاتی ارائه کرد.
تکریمی مشاور رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در ارتباط با آغاز فعالیت مرکز کارآفرینی و نوآوری صنایع غذایی شیلاتی به عنوان تحقیق و توسعه محصولات شرکت آلماس آدرین پارس با وجود خط تولید تجاری محصولات شیلاتی و ایده های اخذ شده توضیح داد.
در ادامه نشست مدیران ایستگاه نوآوری شریف گزارشی از تاریخچه تاسیس ایستگاه نوآوری شریف، حوزه های عملکرد، ساختار، شرکت ها، استارت آپ ها، شتاب دهنده‌های فعال و پروژه های در حال اجرا را ارائه کرد.
با 32شرکت مستقر در ایستگاه، 5 شتاب دهنده در 5 حوزه تخصصی فعالیت دارد. در پایان نشست، از امکانات تجاری، اداری و رفاهی ایستگاه بازدید به عمل آمد.
همچنین از مجموعه مستقر در ایستگاه نوآوری شریف با نام‌ تجاری "یاسان" بازدید شد. توانمند سازی معلمان و دانش آموزان با آموزش برنامه‌نویسی و مهارت‌هایی چون تجزیه و تحلیل مسائل، آموزش در مناطق محروم و همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان ها از عملکرد های این مجموعه می باشد که پیشنهاد شد برای اجرای این طرح در استان گیلان پیگیری های لازم انجام گیرد و در قالب تفاهم نامه برای فرزندان کارکنان مراکز تحقیقاتی با اعمال تخفیف، کلاس های آموزشی در فصل تابستان (مجازی یا حضوری) برگزار شود.
این نشست با حضور مدیران ایستگاه نوآوری شریف، تکریمی، مشاور رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، صیاد بورانی رئیس پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی و مرکز تحقیقات فرآوری آبزیان، عبودی مدیر عامل شرکت المالس آدرین پارس، محبّی مسئول تجاری سازی موسسه و احمدی مسئول هماهنگی امور روابط عمومی مرکز تشکیل شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code