چهارشنبه نهم خرداد 1403 

نشست ترویجی با شرکت‌ تعاونی 12 _ رشت

نشستی با حضور همکاران پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی کشور در خصوص تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی در دفتر شرکت تعاونی 12 برگزار شد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 134 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط ‌عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی کشور_ گیلان، نشستی در راستای ترویج یافته های تحقیقاتی و تبادل اطلاعات و تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی به خصوص ماهی کپور تاتا، در محل دفتر شرکت تعاونی 12 برگزار شد.
در این نشست صیاد بورانی ضمن قدردانی و تشکراز زحمات مدیر عامل، هیات مدیره و همکاران شرکت تعاونی 12، در خصوص همکاری مشترک تحقیقاتی، تولیدی در راستای تولید نسل سوم ماهی کپور تاتا، توضیحاتی ارائه داد و مقایسه عملکرد تکثیر ماهی کپور تاتا با کپور رایج پرورشی و همچنین مقایسه عملکرد رشد و پرورش این ماهی را توضیح داد.
ندیمی، عضو هیات مدیره شرکت تعاونی 12، در خصوص روند اجرایی عملیات تکثیر و پرورش ماهی کپور تاتا در شرکت تعاونی 12 از مرحله  مولد سازی، تکثیر، انکوباسیون، پرورش لارو و بچه ماهی و تولید ماهیان پیش پرواری و پرواری صحبت کرد.
در ادامه، محدثه احمدنژاد نیز توضیحاتی در خصوص نتایج کسب شده از پروژه ارائه داد و خواستار اخذ اطلاعاتی از شرکت شد. در پایان، گروه ترویج پژوهشکده بررسی های لازم را به جهت امکان برگزاری مراسم رونمایی از ماهی کپور تاتا و تولید نسل چهارم در محوطه و دفتر این تعاونی انجام داد.
این نشست با حضور صیاد بورانی، رئیس پژوهشکده، مدیر گروه ترویج پژوهشکده، کارشناس ترویج و انتقال یافته های علمی و تجاری سازی و رئیس بخش آبزی پروری و همچنین ندیمی عضو هیات مدیره شرکت 12 صورت گرفت.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code